جستجوی این وبلاگ

‏نمایش پست‌ها با برچسب اخبار امروز. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب اخبار امروز. نمایش همه پست‌ها

۱۳۹۷ آذر ۷, چهارشنبه

گزارش نشست دوره ای جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ايران

گفتگو مركز اطلاع رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز با جناب آقاي تقى زاده دبير كل اتحاديه استقلالطلبان ازربايجان جنوبي در حاشيه نشست جبهه ملل براي حق تعيين سرنوشت در لندن
بخش يك و دو
گزارش نشست دوره ای جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ايران”
به منظور گفتگو و مشورت و اتخاذ مواضع مناسب در مورد اخرين تحولات مبارزات ملل تحت اشغال ايران و وضع بحراني ىولت اشغالگر ايران در منطقه و جهان شوراى رهبرى جبهه ملل براي حق تعيين سرنوشت نشست دوره أي خود را در شهر لندن پايتخت انگلیس با حضور كليه اعضاي شوراي رهبري جناب اقاي اژدر تقى زاده دبير كل اتحاىيه استقلال طلبان ازربايجان جنوبي که بعنوان هماهنگ کننده چندین سازمان استقلال طلب ازربایجان جنوبی است ، جناب اقای صالح ایلدریم سخنگوی حزب استقلال ازربایجان جنوبی، جناب اقای عبدالله بلوچ دبیر کل زرمبش حرکه ملی ازادیبخش بلوچستان ، جناب اقاى چهاریار دبیر کل اتحاد ملی ترکمنستان جنوبی ،جناب اقای صلاح ابوشریف دبیرکل جبهه دمکراتیک مردمی احواز ، در این نشست تعدادی از اعضای رهبرى سازمانهاى عضو نيز حضور داشتند.
نشست با أداى احترام به جانباختگان مبارزات ملل تحت اشغال ايران شروع شد سپس جناب اقای صالح ایلدریم به عنوان رئيس جبهه ملل گزارش ما بین دوره اى فعاليتهاى جبهه ملل را به حضور همرزمان رسانده از وسعت روابط جبهه ملل با كشورهاى اروپایی ، کشورایالات متحده امریکا و کشورهای عربی و سازمانهای مدنی وحقوق بشر را شرح داده خواهان فعاليت بيشتر جبهه در مورد شرايط كنوني ايران و منطقه و جهان و تاثير ان درمبارزات ملل تحت اشغال شدند، سپس هرکدام ازاعضاى شورى پس از تشكر از جناب اقاى ایلدریم نظرات خويش را مطرح نموده درمورد مسائل مختلف تبادل نظرنموده پیشنویس قطعنامه را تصویب کردند. همچنین با توجه به انتهای مدت ریاست جناب اقای صالح ایلدریم ر،جناب اقای صلاح أبو شریف الاحوازی برای ریاست دوره جدید جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” از طرف شورا انتخاب شدند.
در نهایت شورا با ادای احترام به اسرا و شهدا ملل تحت ستم پایان نشست را إعلام كردند .
۲۶نوامبر۲۰۱۸

قطعنامه پایانی نشست لندن جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران”
جغرافیای سیاسی موسوم به ایران از اشغال سرزمینهای ملل غیر فارس با زور سرنیزه وکشتار این ملل ایجاد شده است. مرزهای ادعایی “ایران” دقیقا از قلب ملتهای غیر فارس با شقه کردن آنها کشیده شده است که بعضی از آنها در نیمه دیگر دولت مستقل خود را دارند. مثلا آزربایجان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده در بخش شمالی جمهوری مستقل آزربایجان وجود دارد در حالی که در جنوب نه تنها دولتش توسط اشغالگران فارس سرنگون شده بلکه تکلم به زبان خودش نیز ممنوع است .تورکمنستان نیز همینطور تورکمنستان شمالی دولت مستقل است ولی تورکمنستان جنوبی از ابتدائی ترین حقوق خود که تحصیل به زبان مادری است محروم می باشد .الاحواز از دنیای عرب ، بلوچستان به دوقسمت شرقی و غربی وهمینطور کردستان . به این ترتیب این مرزها با ریختن خون بهترین فرزندان این ملل ترسیم و به این ملل در طول یک قرن اخیر تحمیل شده است. یعنی ایران نه یک سرزمین طبیعی بلکه سر زمینهای غصبی آنهم با قتل عامهای گسترده صاجبان اصلی آن می باشد
سرزمینهای که با سر نیزه غصب شده اند به زور سرنیزه نیز اداره می شوند به همین دلیل هم اعدامها و کشتار فیزیکی توام با قتل عام فرهنگی هنوز هم ادامه دارد.لذا وعده های دروغین دمکراسی ، تکثر گرای، برابر حقوقی ، عدم تبعیض و شعارهای رنگارنگ از این جنس در جفرافیای جعلی چون ایران که بر استخوان فرزندان این ملل با کشتار جمعی بنا شده است به هیچ وجه من الوجوع قابلیت اجرای نداشته وندارد .دیگر بار ملل غیر فارس تحت اشغال “ایران” فریب خط و خال این مار زهر آگین را نخواهند خورد.
بعد از اشغال سرزمینهای ملل غیر فارس در هر برحه ای که اقتدار مرکزی به عناوینی ضعیف شده این ملل مجددا دولتهای خود را تشکیل داده اند. بعد از فرار رضا شاه آزربایجان جنوبی و کردستان دولتهای خود را تشکیل دادند که محمد رضا پهلوی با کمک انگلیس با کشتار هزاران نفر مجددا آزربایجان و کردستان را اشغال کرد. در بعد از فرار محمد رضا شاه پهلوی آزربایجان تحت اداره آزربایجانیها بود بعد از مدتی مجددا از طرف “ایران ” اشغال شد. کردستان و تورکمنستان جنوبی دولتهای خودمختار خود را اعلام کردند که با چندین سال سرکوب خونین از طرف جمهوری اسلامی ساقط شدند. بلوچستان از فردای فرار شاه با “ایران “در جنگ هست در الاحواز دولت مشعشعین و شیخ خزعل توسط “ایران ” ساقط و به اشغال ایران در امد. تا به حال هر تحولی در حکومت مرکزی فرصتی برای استقلال مجدد این ملل به وجود آورده که متاسفانه بدلیل عدم هماهنگی این ملل و عدم اتحاد مبارزاتی و حمایت از همدیگر بخاطر عدم ارتباطات ،”ایران” تک تک آنها را سرکوب و اشغال کرده است . ولی امروز این ملل در موقعیت کاملا متفاوت ، قوی و هماهنگتر از پیش با اتحاد و همدلی مبارزات استقلال طلبانه خود را به سرعت پیش می برند. وحدت ملل غیر فارس تحت اشغال ایران در جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت”ایران” نتیجه تجربه یک صده است که خواب از چشم اشغالگران غالب و مغلوب را ربوده و می رود طومار اشغالگران را برای همیشه به بندد.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران ” که زائیده این ضرورت تاریخی می باشد با بشارت پیروزی به ملل تحت اشغال “ایران” اعلام می کند.
1- ملل غیر فارس تحت اشغال “ایران” که اکثریت نفوس “ایران” (بیش از 70%) را تشکیل می دهند هر گز خود را ایرانی نداسته و نمی دانند.
2- ملل غیر فارس تحت اشغال “ایران” هیچ دولتی با مرکزیت و به نام ایران در هر ماهیتی که باشد را نمی پذیرد.
3- نیروهای اشغالگر ایران باید بدون هیچ قید و شرطی مناطق اشغالی را ترک و اداره امور را به عهده صاحبان اصلی واگذارکند.
4 – ملل غیر فارس تحت اشغال “ایران” جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” را تنها آلترناتیو برای رژیم تروریست “ایران” می دانند .
5- ملل غیر فارس تحت اشغال ایران با هر اعتلافی برای سرنگونی رژیم اشغالگر و تروریست پرور “ایران” به شرط قبول حق تعیین سرنوشت این ملل آماده همکاری می باشند.
6- ملل غیر فارس تحت اشغال “ایران” که اصلی ترین قربانیان هر دو رژیم شاه ( رضا شاه و محمد رضا شاه)و جمهوری اسلامی بوده ،عناصر وبازماندگان آنها را مجرم شناخته و به هیج وجه تن به حاکمیت مجدد این جنایتکاران نداده و بر عکس با تمام قوا با آنها مبارزه خواهند کرد.
7- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” تمامیت خواهان فارس محور که با فیلتر و جعل کردن اخبار، اذهان بین المللی را مسموم کرده و مبارزات ملل غیر فارس را مصادره می کنند محکوم کرده و از مجامع دمکراتیک بین المللی انتظار دارد که فریب این اخبار دروغ اشغالگران غالب و مغلوب را نخورده و خود راست آزمای کنند. برای مثال شعارهای که ملت عرب الاحواز بر علیه پهلوی می دهند در مدیای فارسها بر عکس نشادن داد و حمایت از پهلوی تبلیغ می شوند . ویا در آزربایجان هارای هارای من تورکم ،که خود به معنای نفی ایران می باشد و یا شعار آزربایجان واحد ( آزربایجان بیر اولسون مرکزی تبریز اولسون یا تبریز باکی آنکارا بیز هارا فارسلار هارا؟) که همه بیانگر استقلال آزربایجان می باشد را شعار حمایت از پهلوی یا ایرانگرای تعبیر و تبلیغ می کنند که جعل وقایع می باشد و هر اقدامی با تکیه به این داده های دروغ ممکن است عواقب بس هولناکی به وجود بیاورد.
8-جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” از امریکا و کشورهای اروپایی می خواهند که اموال به غارت رفته ملل تحت اشغال “ایران” توسط شاه و عناصرش که در این کشورها توقیف شده است را برای کمک به مبارزات این ملل برای سرنگونی رژیم تروریست “ایران” به طور عادلانه تقسیم و پخش کنند.
9-جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” همچنین خواهان پخش عادلانه اموال مسدود شده رژیم تروریست ایران بین ملل تحت اشغال “ایران” برای حمایت از مبارزات این ملل برای سر نگونی رژیم می باشد .
10- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” عملیات تروریستی رژیم “ایران” را بشدت محکوم کرده و هشدار می دهد که رژیم ترور مخالفان را در اروپا و منطقه افزایش خواهد داد.از کشورهای میزبان انتظار دارد که در تامین امنیت مخالفان رژیم حساستر از پیش بوده عملیات رژیم را خنثی سازند.
11- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” مرزگشای رژیم تروریست “ایران”و اشغالگری آن در سوریه، عراق، یمن، بحرین و صدور تروریزم به سودان ،لبنان و عربستان و آزرایجان را محکوم می کند.
12- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” اعلام می کند که پاشنه عاشیل رژیم تروریست ایران ملل غیر فارس تحت اشغال “ایران” است که بیش از 70% نفوس را تشکیل می دهند ، جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” بهترین وکم هزینه ترین آلترناتیو برای رهای از شر رژیم تروریست “ایران” می باشد.
13- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” از کشورهای منطقه و جهان تقاضا دارد تا با حمایت از این جبهه به رهای از تروریزم وبر قراری دمکراسی و صلح در منطقه یاری رسانند.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران”
لندن انگلیس 26 نوامبر 2018

۱۳۹۶ دی ۹, شنبه

پیام جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز بمناسبت قیام ملتهای غير فارس تحت اشغال

پیام جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز مناسبت قیام ملت های غير فارس تحت اشغال 

ملت دلیر و مبارز عرب احواز

ملت های تحت ستم و اشغال ایران

ملت ازادی خواه فارس

همزمان با قیام ملت عرب احواز علیه  جنایت های رژیم اشغالگر ایران که در هفته های اخیر سیر صعودی داشته وتا الان ادامه دارد ملتهای دیگر تحت اشغال و ملت فارس علیه رژیم بر پا خواسته و شهرهای مختلف کشور موسوم به ایران شاهد تظاهرات گسترده ای است که خواهان تغییر رژیم تروریست جمهوری اسلامی می باشند . در این راستا جبهه دمکراتیک مردمی احواز حمایت خود را از خواسته های بحق ملتهای تحت اشغال وملت فارس که برای آزادی و زندگی شرافتمندانه مبارزه میکنند را اعلام می دارد وخواهان ادامه این تظاهرات تا سرنگونی رژیم تروریستی اشغالگر جمهوری اسلامی می باشد.اینک كه ملت عرب الاحواز در حساسترین مرحله مبارزات خود برای آزادی و رسیدن به حق تعیین سرنوشت بسر می برد و در این راه قربانیان زیادی تقدیم آزادی الاحواز نموده است باید هوشیار و مصمم باشد که از اهداف اساسی خود دور نشود و از راهی که شهیدان برای ما ترسیم کردند عدول نکند و برای مرحله جدیدی که از آن ما خواهد بود خود را مهیا کند. چونکه زمان آن رسیده است که ملتها به حقوق ملی و تاریخی خود برسند و از هژمونی وسلطه گران رهایی یابند .

فرزندان ملل تحت ستم و اشغال ایران

جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز ضمن اینکه از مبارزات و خواسته های ملتهای تحت اشغال وملت فارس برای رسیدن به آزادی وحق تعیین سرنوشت حمایت نموده ولی همزمان به ملت فارس هشدار می دهد که به اهداف وخواسته های بحق ملت عرب الاحوازو دیگرملل تحت  اشغال ایران  برای رسیدن به آزادی وحق تعیین سرنوشت خود احترام قائل شوند و نگذارند که جناح شوونیزم فارس راست گرا و تروریست پرور بر شما مسلط شده وآزادی شما را به بهانه تمامیت ارضی ایران گروگان گرفته وبازهم یک حکومت دیکتاتوری جدیدی بر شما مسلط شده و شما را از ساده ترین حقوق انسانی و طبیعی محروم نمایند وبار دیگر فرزندان ملل غیر فارس را به بهانه تجزیه طلبی و تهدید امنیت به اعدام و سیاهچال های قرون وسطایی گسیل کند و زندان جدیدی با اسم وبنامی دیگر در جغرافیای موسوم به ایران تاسیس نمایند که البته برای حفظ ان مجددا ساده ترین حقوق مدنی شما را نادیده گرفته و با تمامی قوانین بین المللی برای باری دیگر متناقض خواهند بود. پس بیایید با همدیگر ظلم وستم وبندگی را ریشه کن کنیم و از این رژیم فاسد و تروریستی  و توسعه طلب که جزایجاد رعب و ترور و خشونت در منطقه هیچ محصول دیگری نداشته  رهایی یابیم ؛ تا در دنیای بهتری زندگی کرده و در صلح و صفای منطقه و سازندگی ان بشکلی مثبت فعال باشیم . و ملتهای عرب الاحواز و تورک آزربایجان جنوبی و کورد کوردستان  وبلوچ  بلوچستان  وتورکمان جنوبی  وهم چنین ملت فارس از یوغ ظلم وستم حکومتهای دیکتاتوری شاهنشاهی و ملاهای تروریستی و تمامی شیوهای شوونیزم  خلاص یابند وکشورهای  مستقل وملی  و دمکراتیک خود را تشکیل داده و همسایگان خوبی برای همدیگر باشیم و همانند ملتهای دنیا آزاد زندگی کنند.

در نهایت جبهه دمکراتیک مردمی احواز با در نظر داشتن تمامی مسائل و شرائط  حساس موجود به فرزندان ملت عرب احواز چنین توصیه میکند

اولا:  شرکت در تمامی تظاهرات ضد رژیم تروریستی و اشغالگرایران در احواز اشغالی  و شهرهای مختلف جغرافیای موسوم به ایران

ثانیا: در تمامی تظاهراتی که در شهرهای مختلف احواز  با لباس ملی و شعارهای ملی ازادی بخش  شرکت نموده تا مانع سوءاستفاده راست گرایان شوونیزم فارس شویم .

 ازهمه فرزندان ملت عرب احواز که در نیروی انتظامی و نظامی و یا ناخواسته در ارگانهای مختلف دولت ایران هستند میخواهیم که در سرکوب تظاهر کنندگان شرکت نکرده و از هرفرصتی در جهت کمک به تظاهرکنندگان دریغ نکنند.

 

پیروز باد مبارزات ملل تحت ستم و اشغال در ایران

سرنگون باد ستم و اشغالگری

جبهه دمكراتيك مردمي الاحواز

www.alahwaz.com

30.12.2017  

۱۳۹۶ اردیبهشت ۴, دوشنبه

انتظار پایان از حکومت تروریستی دیکتاتوری خمینی و خامنه ای

نوشته سيد رضا ساداتي

۳۸سال از حکومت آخوندهای ایران می گذرد ،۳۸سال تهدید قشر کم در آمد و فقیر و دانش آموز و دانشجو و معلم و جوانان بی کار و کارگران به پای چوبه دار ،۳۸سال اقتصاد پوک و داغون را در کشور توسعه دادن ۳۸سال دزدی و چپاول ثروت های ملی نفت و گاز و دیگر معادن را به غارت بردن رژیم تروریستی آخوندی ایران که کشور را در دست دارد و هر روز بدتر از روز قبل به جلو می رود ۷۰%درصد آمار فقیر و پابرهنه در بر دارد که ۴۰درصد از این آمار را الاحواز مردم عرب هستند که از طرف رژیم دیکتاتور هیچ گونه حمایتی نمی شود که سرزمین اجداد و نیاکان آنان که نگهبانان نفت و گاز هستند امکانات رفاهی ،اجتماعی ،و سرمایه های ملی و کاری از آنان گرفته شده است .
کمک به تروریستهای جهان می نماید ،رژیم ایران باید بداند که الاحواز و زمین های آن متعلق به غرب های الاحواز است و پدران و دودمان و اصالت اجداد و نیاکان و اعتبار و آبروی سرزمین الاحواز (خوزستان )هستند. رژیم تجاوز گر ایران معادن نفت و گاز این سرزمین عرب را به تروریست ها می دهد ،و برای آینده خودشان هم و نسل های بعدی آخوندهایشان ذخیره می کنند .که باید این آخوندها و سیستم شان از این سرزمین الاحواز فرار کنند برای انتخابات ریاست جمهوری نمایش بازی می کنند و یک نفر را که تحت سلطه ولایت فقیه است را جعلی انتخاب می شود که اصلا با مردم کاری ندارد ،و کارش بیشتر به مسائل خارج از کشور است ،ما جبهه مردمی دموکراتیک الاحواز این انتخابات را محکوم می کنیم و بهای نفت و گاز را خواستار و خرج ملت تحت ستم عرب شود و ملل تحت ستم به پا خواسته ، ریس جمهوری تروریست روحانی پشتیبانی خودش را از بشار اسد که مردمش را با جت بمب افکن شیمیایی می کند ،می گوید :سال گذشته سلاح های شیمیایی بشار اسد باز بین شده ولی چیزی از سلاح شیمیایی پیدا نشد حالا از کجا پیدا شده که مردم را کشته است؟این ریس جمهور خواب یا بیدار کمک های خودش را به بشار اسد پنهان و انکار می کند .و سازمان ملل را مورد اتهام قرار می دهد حالا چطور می تواند این کشور را اداره کند و به جوانان اعتماد داشته باشد ،توافق هسته ای بر جام برای رژیم ایران از طرف بعضی کشورهای غربی و اروپایی که انجام شده چند سال متوالی پی در پی به دنبال آن برای طبقه کم درآمد فاجعه فقر و گرسنگی ،و بی سوادی را به بار آورده و بیلیون ها پول خرج توافق هسته ای بی معنا و پوچ شده است .خودکشی ،آدم کشی ،سکوت ،دزدی ،از خانه های مردم بالا رفتن ،ترس و افسردگی ،بی کاری جوانان ،فقر و فحشا و اعتیاد ،در جامعه ایران تا کی ؟
22.04.2017
سید رضا ساداتی

۱۳۹۶ فروردین ۱, سه‌شنبه

احضار تعدادي از خبرنگاران عرب احواز وكرد از سوي سازمان اطلاعات وابسته به گروهك تروريستي، سپاه

مركز پيام رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز

به گزارش جبهه دمكراتيك مردمي احواز وبه نقل از منابع موثوق، هفته گذشته (سازمان اطلاعات وابسته به گروهك تروريستي سپاه)  تعدادي از خبرنگاران عرب احواز وكردستان را جهت شركت در جلسه اي تحت عنوان ( هم انديشي ودانش افزايي انتخابات 1396) دعوت كرده وبه انها با لهجه ايي شديد الحن، گوشزد كرده است كه طرح هر نوع مطالبات با رنگ وبوي قومي نه تنها ممنوع بلكه بشدت با انها برخورد وبا عواقب وخيم وغير باور كردني مواجه خواهند شد.

همچنين گزارشكر جبهه دمكراتيك مردمي احواز افزود كه دعوت شدگان به جلسه مذكور قبل از ورود به جلسه بطور دقيق بازرسي وكليه وسايل شخصي از جمله تلفنهاي همراه ودستگاهاي لب تاب انها مصادره وبعد از تمام جلسه به انها برگردانده شد.

يكي از افرادي كه در جلسه حاضر بود وخواست كه اسم ان فاش نشود به خبرنگار جبهه دمكراتيك مردمي احواز گفت كه در اين جلسه اكثر فرماندهان عالي رتبه، سپاه از جمله حسن شاهوارپور فرمانده سپاه وليعصر حاضر بودند.

منبع خبري همچنين افزود كه سخنگوي وزارت اطلاعات به صراحت مدعي شد كه دشمني ايران با كشورهاي عربي بويژه عربستان سعودي به اوج خود رسيده است، لذا با هر نوع مطالبات قومي كه زمينه را براي دخالت اين كشورها در امنيت ملي ايران را مهيا مي سازد عواقب وخيم  وغير باور كردني درپي خواهد داشت وبشدت با انها برخورد خواهد شد، واز انها خواسته شد كه با برگزاري جلساتي تحت عنوان (دانش افزايي انقلابي) جوانان احواز را به سوي حفط ارزشهاي انقلاب سوق داد ومانع مهيا سازي زمينه براي تدخلات خارجي از جمله كشورهاي عربي وبخصوص عربستان سعودي شوند.

لازم به ياد آوري است كه اين نوع تهديد ها نه تنها جوهر متوحش وبربري اشغالگران را به طور واضح اشكار مي سازد، بلكه دليلي بسيار روشن بر سياستهاي عرب ستيزي و عرب كشي كه اشغالگران فارس در حق ملت احواز اعمال ميكنند. وسعي مي كنند با قرار دادن يك ملت در يك زنداني نظامي وحبس حقيقت كه در عمل خبرنگاران تجلي ميشود، بيش از پيش اين ملت را از محيط عربي وطبيعي خود جدا وبه وجود غير مشروع خود در اين سرزمين مشروعيت بخشد.

ابوجمانه الاحوازي
مركز پيام رساني جبهه دمكراتبك مردمي احواز
21.03.2017
www.ADPF.org

۱۳۹۵ بهمن ۲۵, دوشنبه

حضور خروشان ملت احواز در اكثر شهرهاي كشور احواز اشغالي

دوشنبه مصادف با 13/2/2017

مركز اطلاع رسانى  جبهه دمكراتيك مردمي احواز امروز خبر داد كه ملت عظيم احواز در اكثر شهرهاي احواز بويژه شهرهاي بزرگ چون احواز پايتخت، الصالحيه،  عبدان، الفلاحيه، المحمره، الخفاجيه، السوس، القنيطره، الحميديه تظاهرات خود را نسب به سياستهاي اشغالگران فارس در كشور ازجمله قطع كامل برق وآب وبويژه انترنت در اكثر شهرهاي مذكور بعنوان يك عمل انتقام جويانه و عرب ستيزي از طرفي واز طرف ديگر نسب به كشتار جوانان فلاحيه ( شادگان)  بدست مزدوران وياغيان گردنه گير وزارت اطلاعات در چند روز اخير شروع كردند.

وطبق  اخبار رسيده ازخبرگذاري جبهه دمكراتبك مردمي احواز تظاهر كنندگان با تجمع در جلوي درب ساختمان حكمران نظامي احواز (استانداري) خواستار رفع مظلوميت از تماميت ارضي احواز از جمله عدم انتقال اب رودخانه ي تاريخي احواز وحل مشكل آب وبرق احواز ونيز وضعيت اشتغال واستخدام غير بومي در كشور ونيز  تقديم جنايتكاران كه جوانان بي گناه را با ضرب گلوله در الفلاحيه به شهادت رساندند به دادگاه واجراي احكام عادلانه كه رضايت ملت احواز را جلب كند. شدند.

گفتني كه شهر تاريخي الفلاحيه ( شادگان)  كه جايگاه تاريخي در نفوس ملت احواز ومنشاء ومهد نبرد ضد اشغالگر  بوده و هست. بعد از كشته شدن جوانان بدست مزدوران وزارت اطلاعات شاهد تظاهرات مردمي وسيع ونيز مبارزه رودروي مبارزان در اكثر مناطق شهر شده وطبق اخبار موكد اشغالگران از دو روز پيش انرا منطقه ي نظامي اعلام كرده وكل مداخل شهر. را با  راه بندهاي بتني مسدود كردند.
ابو جمانه احوازي
مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمي احواز
Alahwaz.com

۱۳۹۵ آذر ۲۰, شنبه

پیام جبهه دمکراتیک مردمی احواز به ملت ترک ازربایجان جنوبی به مناسبت 11دیسمبر(21 اذر) روزاستقلال ازربایجان الجنوبی

اطلاعیه
به مناسبت 11دیسمبر(21 اذر) روزاستقلال ازربایجان الجنوبی
ملت همرزم و مبارز ترک ازربایجان جنوبی
در چنین روزهائی از سال 1945 ملت قهرمان و دلیر ترک ازربایجان جنوبی با برآفرشتن پرچم استقلال و ازادی , دولت ملی خویش را به جهانیان اعلام نموده و از یوغ اشغالگران فارس ازاد گردید.
در چنین روزهائی فرزندان دلیر ازربایجان به رهبری مرحوم پیشوری به اشغالگران و متجاوزین به حقوق ملی و انسانی و چپاولگران ثروتهای طبیعی ازربایجان جنوبی نه گفته ودر راه عزت و استقلال و پیشروری وتمدن گام برداشتند. دولت ملی ازربایجان جنوبی با عمر کوتاه خویش ثابت کرد که وقتی فرزندان این ملت زمام امور کشور خویش را داشته باشند یقینا ملت و کشوربسوی پیشرفت و رفاه و عزت گام خواهند برداشت .
يقينا چنین گامهای ملی و انسانی از سوی نیروهای متجاوز و همیشه توسعه طلب شفنیسم فارس و سردمداران انان بی پاسخ نخواهند بود خصوصا در چنین شرایطی دولتهای دیگری از زیر یوغ اشغالگران فارس خارج شده ودر جغرافیای موسوم به ایران اعلام موجودیت کردند. این دولتها در احواز به نام دولت مشرق عربی به رهبری مبارز پیشرو یونس عاصی و در کردستان به رهبری پیشرو قاضی محمد خواب را از چشمان اشغالگران ربود .
همرزمان گرامی
دولت اشغالگر ایران و سردمداران آنان در کشورهای ذی نفع با اشغال مجدد دولتهای ملی ازربایجان جنوبی و احواز و کردستان در دهه چهارم قرن گذشته و انجام کلیه سیاستهای ضد بشری و مخالف قوانین بین المللی و اعلام جهانی حقوق بشر باز ثابت کردند که مبارزات استقلال طلابانه و اعلام دولت ملی مستقل تنها راه باز پس گرفتن حقوق ملی انسانی و حقوق تاریخی ملتهای تحت اشغال ایران است و هر راه حل دیگری جز خدمت به خواست شفنیسم در جهت ادامه اشغاگران نیست.
ملت همرزم ازربایجان جنوبی
ملت عرب احواز که در جهت بازپس گرفتن استقلال احواز و بیرون راندن اشغالگران فارس از احواز از سال 1925 تا کنون مبارزه شجاعانه خویش را به پیش میبرد و در این راه هزاران شهید همیشه زنده و چندین برابرآن اسیر همیشه قهرمان را تقدیم ازادی و استقلال خویش قربانی نموده . مبارزات ملت ترک ازربایجان جنوبی را مبارزات ملی خویش می داند و همراه با شما و در کنار شما در یک سنگر مبارزاتی برای ازادی از اشغاگران فارس مبارزه میکند.
جوانان دلیر ازربایجان
فریادهای ملی شما و خواندن سرود ملی ازربایجان و شعار خلیج عربی که وحدت مبارزاتی دولت ملت را به هم نزدیکتر  و متحدتر میکند مایه افتخار و سربلندی ما و هر آنسان ازادی خواهیست .
پیروزی با ماست
پاینده و سرآفراز با مبارزات استقلاطلبانه ملتهای تحت اشغال ایران
جبهه دمکراتیک مردمی احواز
11/12/2016
Adpf.org 
alahwaz.com

۱۳۹۴ آبان ۱۷, یکشنبه

جبهه دمكراتيك مردمي احواز ملل تحت ستم را به تحريمهاى سراسرى دعوت مى كند

جبهه دمكراتيك مردمي احواز ملل تحت ستم را به تحريمهاى سراسرى دعوت مى كنددعوت به ساختار حماسه ملی
جوانان غیور ومبارز ملتهای تحت ستم
شما سرمایه ملی ملتهاى خود مى باشيد وقدرتی که دشمن را می هراساند. اگاه باشید که تاریخ از آن بزرگ مردان وزنانی یاد کرد وخواهد کرد که توانسته اند با مقاومت وپایداری خود مسیر وحرکت تاریخ را به صالح منافع ملی خود تغییر دهند.
بنابراین ای بزرگ منشان وآزاده آینده تاریخ ، ما در مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز ، شما را جهت شرکت در تحریمهای مردمی که باعث خواهد شد دشمن ديدگاه وسیاستهای ظالم خود را نسبت به ملتهای ستمدیده شما تغییر دهد، دعوت می کنيم. 
شما ای فرزندان ملل تحت اشغال ايران، امید واهرم وقوّت ملتهاى خود هستید. بپا خیزید که تاریخ در انتظار فریاد داد خواه شما است. بانگ سر زنید که چشم امید ملتها به شما دوخته شده است.
جوانان مبارز وسلحشور

پيام دبیر کل جبهه ی دمکراتیک مردمی احواز به مبارزان يمن

پيام تقدير
پيام دبیر کل جبهه ی دمکراتیک مردمی احواز به مبارزان يمن درود بر خواهر وبرادران بزرگوار و همخون یمنی که در میدانهای عزت وبزرگ منشی در برابر مزدوران ایران تبار شبه نظامیان حوثي به مبارزات خود ادامه مي دهند.
واز شرف ،عزت،دين و وطن خود در مقابل اين مزدوران چپاولگر که از سوی رژیم فاشیسم واستالین مسلک ایران تغذيه مي شود دفاع ميكنند. درود خداوند بر شما باد.
ونيز به اسم خود و به نيابت از بزرگ مردان مبارز احواز مقاومت شریف شما را تقدیر می کنیم.
واز اینکه از مبارزه ی برادران خود در احواز حمایت وپرچم عزیز احواز را در میدانهای مبارزه ی دشمن مشترک ایران بر افراشته نموده ایید. نه تنها سپاسگذار بلكه اين شهامت وشجاعت جوانمردانه ي شما را تحسين مي كنيم.
تا بداند رژيم تروريست ايران ومزدورانش در منطقه ونظام فاشيسم ولايت شر وكراهيت ايران ملت بزرگ احواز تکه پاره ایی از ملت عرب که علم دار حق وانسانیت ( رحمةً للعالمين) است مي باشد.
درود پروردگار بر آزادی باد