جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۷ شهریور ۱۷, شنبه

حمایت جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" ازمبارزات ملت عراق بر علیه توسعه طلبی ها ایران

رژیم اشغالگر ایران برای گسترش سلطه اش بر خاور میانه گستاخانه درمسائل داخلی کشورهای مستقل مانند عراق ،یمن ، بحرن، لبنان ، سوریه ودیگر کشورهای منطقه مشغول و با ترویج تروریسم و فساد اداری به ویروسی خطرناک برای امنیت ملل و دول این کشورها تبدیل شده است. به طوری که در هر نا هنجاری که رخ می دهد رد پای ایران دیده می شود.
رژیم اشغالگر ایران با  مداخلات گسترده در مسائل داخلی عراق فساد اداری حاکم بر ایران را به این کشور منتقل کرده واز عراق بمانند حیات خلوت خود در پرورش تروریسم استفاده می کند.این عمل رژیم اشغالگر ایران موجب نارضایتی ملت عراق گشته و اخیر اعتراضات گسترده بر علیه ایران در این کشور را  شاهد هستیم.
عدم توجه ایران به این اعتراضات موجب شده است که ملت عراق با زور نیروهای ایرانی در عراق را از این کشور بیرون کند.بر همین اساس هم معترضان مراکز متعلق به ایران را هدف قرار داده و  کسنولگری "ایران " در عراق  را به اتش کشیدند.
چبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" به نمایندگی از ملل غیر فارس تحت اشغال ایران که خود از قربانیان اصلی سلطه گریهای "ایران" می میباشد ملت عراق را با پوست و اسخوان درک کرده و از اعتراضات مللت عراق بر علیه "ایران"پشتیبانی می کند.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" اعلام میکند که رژیم اشغالگر  ا"یران " بدون قید و شرط  باید عراق و دیگر مناطق تحت اشغال را ترک کرده و اداره امور را به صاجبان این کشورها بسپارد.
هر چه گسترده تر باد مبارزات ملل غیر فارس بر ععیه  رژیم  اشغا"ل ایران "
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران"
  7 سپتامبر  2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر