جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

تجزیه ایران و اعلان استقلال کشورهای جدید

تجزیه ایران و اعلان استقلال کشورهای جدید ــ آتابای همدانی
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. (امام حسین ع)
ما ملل غیر فارس زبان ایران از هم اکنون اعلان استقلال یکجانبه میکنیم و از هم اکنون تشکیل کشورهای جدید جمهوری آذربایجان جنوبی، جمهوری کردستان شرقی، جمهوری الاحواز عربی، جمهوری گیلان، جمهوری مازندران، جمهوری ترکمن صحرا، جمهوری بلوچستان و جمهوری قشقایی را به همدیگر تبریک میگوییم.
با سرنگونی حکومت پادشاهی آخوندی، پرچم جمهوریهای جدید را برافراشته و اعلان موجودیت خواهیم کرد.
بعد از تجزیه ایران و تشکیل کشورهای جدید، جمهوریهای تازه آزاد شده می توانند از شوونیسم فارس بخاطر جنایات و نسل کشی های بیرحمانه در نود سال گذشته به دادگاههای حقوق بشر شکایت برند و درخواست غرامت کنند.
علل تجزیه ایران بدینگونه است:
قریب به نود سال است که شوونیسم فارس در صدد از بین بردن هویت ملل غیر فارس ایران و آسیمیله کردن آنها در فرهنگ منحط فارس میباشد و در این راستا از هیچ گونه رذالت و جنایتی نظیر تهدید، تحقیر، شکنجه، اعدامهای دسته جمعی و پاکسازی قومی ملل غیر فارس دریغ نکرده است. شقاوت شوونیسم فارس چنان آشکار شده که بی مهابا در رسانه های جمعی مانند روزنامه ها و کانالهای تلویزیونی به تحقیر ملل غیر فارس پرداخته و در کمال وقاحت و قباحت که حتی از شیطان رجیم سبقت گرفته اند به خود ستائی و خود پرستی و بت پرستی روی آورده اند. هر آنچه در رابطه با پان فارسیسم باشد را بیش از خدا پرستش میکنندو ملل غیر فارس ایران را مجبور به اطاعت و پرستش پان فارسیسم کرده اند! از پادشاهان کثیف و آدم کششان مانند کوروش گرفته تا نژاد پرست فاسد و بیماری مانند فردوسی، قبله گاه پرستش ساخته اند و همچون بت پرستان متحجر به پرستش استخوان مردگان روی آورده اند. متأسفانه با عوض شدن نوع حکومت ایران از سلطنتی فاسد به جمهوری غیراسلامی، رویه شوونیسم فارس عوض نشد و فقط ابزار ستم تغییر کرد. زمان شاه با تاج و زمان شیخ با عمامه ستم می کنند و سناریوی فارس پرستی، بت پرستی و انسان ستیزی کماکان ادامه دارد. با پاکسازی های قومی و نسل کشی های دسته جمعی ملل غیر فارس را نابود میکنند و بجای آنها مهاجران نژاد پرست فارس را اسکان میدهند تا در آینده تمام خاک ایران را به نفع خود مصادره کنند. زبان مادری، لباسهای سنتی، موسیقی محلی، فرهنگ و هویت ملل غیر فارس را وقیحانه ممنوع کرده اند و فرهنگ کثیف و فاسد خودشان را بر دیگران تحمیل میکنند تا شاید کودکان ملل غیر فارس را در گنداب فرهنگی فارس آسیمیله کنند.جنایات بیشمار شوونیسم فارس چنان گسترده شد که از هر گوشه ایران مردم غیر فارس به ستوه آمده و درصدد تجزیه ایران و نجات خاک خود شدند. از آذربایجان آزاد گرفته تا گیلان، مازندران، ترکمن صحرا، از احواز عربی گرفته تا کردستان، بلوچستان و سرزمین قشقائی فریاد تجزیه ایران بگوش میرسد.
در اینجا تعدادی از جنایات بیشمار شوونیسم فارس گفته میشود.
1 . با احداث سدهای فراوان بر رودخانه های آذربایجان و الاحواز، دریاچه اورمیه و رود کارون را عمداً می خشکانند و آب پشت سدها را توسط لوله های بسیار قطور به شهرهای فارس زبان منتقل میکنند. در حالیکه در آذربایجان و الاحواز پر باران و پر برکت، دریاچه اورمیه و رود کارون در حال خشکیدن است، در شهرهای کویری فارس مانند کرمان، آب در پشت سدها چنان انباشته شده که به ادعای خود رژیم آخوندی شوونیستی، سد خاتم الانبیاء در کرمان شکسته شد و سیل آمد! همه میدانند که در استان کویری کرمان هیچ رودخانه ای وجود ندارد و آب ذخیره شده پشت سد خاتم الانبیاء از رود کارون منتقل میشود. (به چند گزارش در این زمینه توجه کنید).
آب رود کارون را تماماً به استانهای فارس زبان مانند کرمان، اصفهان و یزد میبرند آنهم آنقدر زیاد که سد خاتم الانبیاء در اثر فشار آب میشکند و سیل جاری میشود ولی احواز تشنه لب به بیابان تبدیل میشود.
بیش از 50% آب شهر تهران توسط رودخانه قزل اوزن (سفید رود) آذربایجان تأمین میشود در حالیکه دریاچه اورمیه در آذربایجان در حال خشکیدن است و نمک بستر آن توسط باد در حال پاشیده شدن به مزارع کشاورزی اطراف است. اگر دریاچه اورمیه در آذربایجان در حال خشکیدن است، چرا آب رودخانه های آذربایجان را به تهران می فرستند؟
2 . زبان مادری ترکان، اعراب، اکراد، لرها، بلوچها، مازندرانیها و گیلکها را ممنوع کرده اند و زبان مسخره فارسی را بزور شلاق به مردم تحمیل میکنند! حتی زبان عربی که زبان اسلام و قرآن است در حکومت جمهوری غیراسلامی ایران ممنوع شده است! این چه نوع جمهوری اسلامی است که زبان عربی یعنی زبان اسلام و قرآن را ممنوع کرده است؟!
3 . تمام کارخانجات صنعتی مهم، فرودگاههای بین المللی، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و بیمارستانهای بزرگ را در شهرهای فارس زبان احداث میکنند. در حالیکه تمام نفت ایران از استانهای الاحواز عربی استحصال میشود ولی بیش از 80% پالایشگاهها و پتروشیمیها در شهرهای فارس زبان بنا شده اند! در حالیکه اغلب معادن فلزات ایران در ایالت آذربایجان واقع است ولی تمام هشت کارخانه اتومبیل سازی ایران در استانهای فارس زبان تأسیس شده اند! بیش از 70% شبکه راه آهن ایران در مناطق فارس زبان است. در حالیکه تمام شهرهای فارس زبان ایران متصل به شبکه قطار هستند، بسیاری از استانهای غیر فارس ایران حتی یک مترراه آهن ندارند! چرا؟
4 . تمام کارخانجاتی که پسابهای صنعتی سمی تولید میکنند را در استانهای غیر فارس زبان میسازند تا پسابهای سمی، مردم آن مناطق را بیمار و ناتوان کند. کارخانه سمی کاوه سودای مراغه که پسابهای صنعتی سرطانزا تولید میکند را در آذربایجان تأسیس میکنند تا مردم ترک آذربایجان به سرطان مبتلا شوند. تمام زباله های صنعتی شهرهای فارس زبان را در رودخانه های الاحواز مانند کارون و کرخه تخلیه میکنند تا اعراب احوازی را بیمار و مسموم کنند.
5 . در چهار شهر فارس زبان ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان و شیراز در حال ساخت مترو هستند ولی در شهرهای بزرگ غیر فارس زبان، خبری از مترو نیست! در حالیکه 80% بودجه ایران از چاههای نفت احواز و 20% بقیه از معادن آذربایجان تأمین میشود و استاهای کویری فارس زبان حتی یک دلار در آمد ندارند، تمام سرمایه کشور خرج استانهای فارس زبان میشود!
6 . درختان مناطق حاصلخیز مانند آذربایجان، کردستان، گیلان، مازندران، ترکمن صحرا و الاحواز را قطع میکنند تا در استان کویری کرمان کارخانه چوب نئوپان بسازند! در حالیکه درختان مناطق غیر فارس زبان را میبرند و سود آنرا خرج فارسها میکنند، در مناطق کویری فارس زبان مانند اصفهان و کرمان با آبیاری مصنوعی درخت میکارند!
7 . آثار باستانی استانهای غیر فارس زبان را نابود کرده و اشیای بدست آمده را با جعلیات تاریخی بنام استانهای فارس زبان ثبت میکنند!(به چند گزارش در این زمینه توجه کنید).
شوونیسم فارس که فقط 25% جمعیت ایران را تشکیل میدهد، تمام 75% جمعیت غیر فارس زبان ایران را بزور اسلحه و با پرداخت رشوه و کمک بعضی ابر قدرتها به گروگان گرفته و به برده داری کشیده است. بنابراین ملل غیر فارس زبان ایران باید با اتحاد و همبستگی زنجیرهای استعمار شوونیسم فارس را گسیخته و خود را آزاد سازند.
آتابای همدانی، از کشور جمهوری آذربایجان جنوبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر