جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۴ فروردین ۹, یکشنبه

مبارزان ملل غیر فارس به میدان مبارزه بپیوندند

مبارزان ملل غیر فارس به میدان مبارزه بپیوندند
در طول دو هفته گشته شاهد مبارزات ملت عرب الاحواز بودیم که چگونه در مقابل مجرمان عصر ، اشغالگران ایران ، ایستادگی کرده وبه انها حقیقت ازاد بودن را یاد دادند.
مردم عرب الاحواز هفته گذشته وبعد از بازی فولاد الاحواز وهلال السعودی ودر عکس العمل به نیروهای اشغالگران فارس که دشداشه پوشان را دستگیر می کردند تاختند وبا ان نیروها درگیر شدند که در این درگیری سه نفر احوازی شهید شده وصدها نفر دستگیر وده ها نفر مجروح شدند.
این تظاهرات ودرگیریها هنوز تا هنوز متوقفه نشده وهمچنان ادامه دارد به طوری که در روز گذشته ودر اعتراض به خود سوزی یونس عساکره مردم محمره دست به تظاهرات وسیعی زده ودر خیابانهای این شهر سرودهای ملی مختلفی سر دادند که باعث وحشت اشغالگران شد. همچنین این مردم خشمگین یک ماشین راهیان نور را سوزانده تا اعتراض خود را در مورد امدن این شهرک نشینان فارس را اعلام دارند.
مهم است مبارزان ملل غیر فارس بدانند که مردم سلحشور الاحواز در راستای رسیدن به حقوق ملی خود مبارزه می کنند وبرای رسیدن به هدف خود از هیچ چیزی باز نخواهند داشت وهمچنان می دانند که ملل غیر فارس دیگر (کورد وترک ازربایجان جنوبی وبلوچستان وترکمنستان جنوبی) در این هدف کوشا هستند ودر واقع فرصت مناسبی هست که این ملل به مبارزات ملت عرب الاحواز بپیوندند تا نظام اشغالگر را در یک زاویه محاصره کرده وبرای همیشه از ان خلاص شویم.

مبارزان ملل غیر فارس بدانند که نظام اشغالگر ایران ضعیف تر از ان است که فکر می کنند ودر مشکلات خود غوطه ور می باشد ومی توانند از این فرصت استفاده کرده وبه حقوق ملی خود برسند.
نظام توسعه گر ایران مشکلات زیادی را در منطقه ایجاد کرده است به صورتی که این مشکلات در ان تاثیر کرده وان را در ضعیف ترین حالات خود قرار داده است به صورتی که ملل غیر فارس باید از این فرصت استفاده کرده وبر مبارزات خود افزوده وملت الاحواز را یاری کنند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
24.03.2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر