جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۲۰, شنبه

پیام جبهه دمکراتیک مردمی احواز به ملت ترک ازربایجان جنوبی به مناسبت 11دیسمبر(21 اذر) روزاستقلال ازربایجان الجنوبی

اطلاعیه
به مناسبت 11دیسمبر(21 اذر) روزاستقلال ازربایجان الجنوبی
ملت همرزم و مبارز ترک ازربایجان جنوبی
در چنین روزهائی از سال 1945 ملت قهرمان و دلیر ترک ازربایجان جنوبی با برآفرشتن پرچم استقلال و ازادی , دولت ملی خویش را به جهانیان اعلام نموده و از یوغ اشغالگران فارس ازاد گردید.
در چنین روزهائی فرزندان دلیر ازربایجان به رهبری مرحوم پیشوری به اشغالگران و متجاوزین به حقوق ملی و انسانی و چپاولگران ثروتهای طبیعی ازربایجان جنوبی نه گفته ودر راه عزت و استقلال و پیشروری وتمدن گام برداشتند. دولت ملی ازربایجان جنوبی با عمر کوتاه خویش ثابت کرد که وقتی فرزندان این ملت زمام امور کشور خویش را داشته باشند یقینا ملت و کشوربسوی پیشرفت و رفاه و عزت گام خواهند برداشت .
يقينا چنین گامهای ملی و انسانی از سوی نیروهای متجاوز و همیشه توسعه طلب شفنیسم فارس و سردمداران انان بی پاسخ نخواهند بود خصوصا در چنین شرایطی دولتهای دیگری از زیر یوغ اشغالگران فارس خارج شده ودر جغرافیای موسوم به ایران اعلام موجودیت کردند. این دولتها در احواز به نام دولت مشرق عربی به رهبری مبارز پیشرو یونس عاصی و در کردستان به رهبری پیشرو قاضی محمد خواب را از چشمان اشغالگران ربود .
همرزمان گرامی
دولت اشغالگر ایران و سردمداران آنان در کشورهای ذی نفع با اشغال مجدد دولتهای ملی ازربایجان جنوبی و احواز و کردستان در دهه چهارم قرن گذشته و انجام کلیه سیاستهای ضد بشری و مخالف قوانین بین المللی و اعلام جهانی حقوق بشر باز ثابت کردند که مبارزات استقلال طلابانه و اعلام دولت ملی مستقل تنها راه باز پس گرفتن حقوق ملی انسانی و حقوق تاریخی ملتهای تحت اشغال ایران است و هر راه حل دیگری جز خدمت به خواست شفنیسم در جهت ادامه اشغاگران نیست.
ملت همرزم ازربایجان جنوبی
ملت عرب احواز که در جهت بازپس گرفتن استقلال احواز و بیرون راندن اشغالگران فارس از احواز از سال 1925 تا کنون مبارزه شجاعانه خویش را به پیش میبرد و در این راه هزاران شهید همیشه زنده و چندین برابرآن اسیر همیشه قهرمان را تقدیم ازادی و استقلال خویش قربانی نموده . مبارزات ملت ترک ازربایجان جنوبی را مبارزات ملی خویش می داند و همراه با شما و در کنار شما در یک سنگر مبارزاتی برای ازادی از اشغاگران فارس مبارزه میکند.
جوانان دلیر ازربایجان
فریادهای ملی شما و خواندن سرود ملی ازربایجان و شعار خلیج عربی که وحدت مبارزاتی دولت ملت را به هم نزدیکتر  و متحدتر میکند مایه افتخار و سربلندی ما و هر آنسان ازادی خواهیست .
پیروزی با ماست
پاینده و سرآفراز با مبارزات استقلاطلبانه ملتهای تحت اشغال ایران
جبهه دمکراتیک مردمی احواز
11/12/2016
Adpf.org 
alahwaz.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر