جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

پیام جبهه دمکراتیک مردمی احواز بمناسبت روز جهانی زبان مادری



انسانهای ازاده جهان
ملل جهان ىر جهت رسيدن به حقوق انسانی خویش تی چندین دهه گذشته گامهای مهمی برداشته و ملتهای
کثیری از یوغ بردگی و اپادتاید چون کشور برزگ افریقای جنوبی ازاده شده و کشورهای دیگری چون کشور جمهوری ازربایجان و ترکمنستان ....  و غیره از سلطه اشغالگران رهائی یافته وامروزه احترام حقوق بشر یکی از مهمترین شاخصهای متمدن بودن دولتها و ملل جهان است .

ملتهای متمدن جهان ؛ مشروع بودن حکومتها را با میزان احترام انان به حقوق بشر و حق شهروندی میسنجد. حماتیهای بی دریغ جامعه جهانی از مبارزات ملل برای رسیدن به حقوق انسانی خویش امروز بیش ازپیش متجلیتر گذشته تا جائی تجارب اخیر مبارزات بهار عربی نشانگر چرخشی برزگ در جهانی شدن عرصه مبارزات حقوقی بشری است .
اما رژیمهای شونیسم پان ایرانیسم ایران و بظاهر اپوزسیون آن دهها سال است که با اشغال سرزمینهای ملل غیر فارس و الحاق غیر قانونی سرزمین ملتهای ترک آزربایجان جنوبی ؛ ترکمنستان جنوبی ؛ بلوچستان ؛ کردستان و احواز وبا نادیده گرفتن ساده ترین حقوق بشر و انجام سیاستهای ژنساید هر روز مرتکب جنایتهای نابخشودنی می گردد . پان ایرانسیتهای در حکومت و خارج ان که همیشه مدعی کشور مداری و با افتخار به پیشینه قتل و غارت ملل دیگر همیشه به تمدن خویش می بالند دهها سال است ملیونها انسان غیر فارس که بیش از 70% جمعیت جغرافیای موسوم به ایرانرا تشکیل می دهند از سادهترین حقوق انسانی که هما نا سخن گفتن به زبان مادری است منع می کنند ؛ اینان که همیشه داعی بالندگی و پیشگامی دنیا هستند تا کنون ملیونها انسان غیر فارس  را حتئ از انتخاب ازاد اسم فرزندان محروم میکنند . با نگاهی گذرا به گزارشهای سازمانهای حقوق بشر و کمیته حقوق بشر سازمان ملل بخوبی میتوان شاهد جنایت این بالندگان بود ؛ البته رتبه اول و دومی نقض حقوق بشر و اعدام و شکنجه انسانهای بیگناه و زنان و دختران  بی سرپرست و زندانی نمودن بیشترین تعداد روزنامه نگاران وفساد اداری ومالی  همیشه همنام این جنایتکاران است .
ملل تحت اشغال دولت اشغالگر ایران
بیش از هشت دهه سردمداران دولت اشغالگر ایران با نامه های حکومتی مختلف برای نابودی ملت عرب احواز تمام شیوهای جنایتکارانه را تجربه نموده تا شاید بتوانند ملت ما را وادار به تسلیم نموده ؛ اشغال نظامی احواز را به اتمام برساند . اینان غافل از این بودند که عملکرد جنایتکارانه آنان  نه تنها ملت عرب احواز را وادار به تسلیم نخواهد کرد بلکه اراده و ایمان  ملتمان را برای رسیدن به حقوق انسانی و ملی خویش بر اساس منشور بین المللی حقوق بشر و همه معاهدات بین المللی و تا رسیدن به حق تعیین سرنوشت و تاسیس دولت ملی ومستقل احواز مصممتر خواهد کرد .
انسانهای ازاده
جبهه دمکراتیک مردمی احواز ضمن تبریک این روز گرامی خواهان محکومیت اشغال نظامی احواز بعنوان اصلیترین و قبیحترین اشکال نقض حقوق بشر و حمایت همجانبه از مبارزات انسانی و ملی ملت عرب احواز برای رسیدن به ازادی و حق تعیین سرنوشت و تاسیس دولت ملی است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر