جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ مرداد ۱۸, جمعه

دستگیری و حبس فعالین آزربایجان جنوبی توسط رژیم اشغالگر فارس را محکوم می کنیم

132x109-images-stories-sonsavas_fevral_2011-f_n_f_s_dرژیم اشغالگر فارس با افزایش فشار بر ملل تحت ستم و دسگیریهای فله ائی ، شگنجه
و حبس های طویل المدت سعی در ایجاد جو رعب وحشت داشته تا شاید از این طریق چند صباحی نیز به اشغالگری خود ادامه دهد.
دستگیری 36 نفر از ترکهای آزربایجان جنوبی در ارومیه و احضار دهها تن در شهرهای دیگر آزربایجان جنوبی و همچنین حبس های طویل المدت فعالین ملی آزربایجان به مانند آقایان سعید متین پور ، لطیف حسنلی ، بهبود قلی زاده ،محمود فضلی، شهرام رادمهر ، آیت مهر علی بیگلو و دیگر فعالین ملی آزربایجان جنوبی نمونه های بارز سرکوب فرزندان ملل غیر فارس توسط اشغالگران فارس میباشد. لازم به توضیح است که پنج تن از فعالین ملی آزربایجان جنوبی مذکور در اعتراض به این فشارها و حبسهای طویل المدت اعتصاب غذا کرده ودر شرایط وخیم در سلولهای رژیم اشغالگر فارس محبوس هستند.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت"ایران" ضمن حمایت از مبارزان ملی آزربایجان جنوبی و دیگر ملل تحت اشغال رژیم فارس مواضع خودرا به شرح زیر اعلام میکند.
1- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت"ایران" دستگیریهای رژیم اشغالگر فارس را محکوم کرده و خواهان آزادی بی قید وشرط تمامی فعالین ملی و حقوق بشری میباشد.
2- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت"ایران" رژیم اشغالگر فارس را که با زور سرنیزه سرزمین ملل غیر فارس را اشغال کرده ، دولتی غاصب ، غیر قانونی و بی اعتبار دانسته و "احکام" آنرا نمی پذیرد.
3- طلب عدالت از اشغالگران فارس افتادن به دام اشغالگران بوده و به حاکمیت اشغالگران مشروعییت می دهد.عدالت واقعی زمانی بر قرار خواهد شد که اشغالگران سرزمین ما را ترک کنند.لذا جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت"ایران" خواستار خروج بی قید و شرط نیروهای اشغالگر فارس از سرزمینهای ملل غیر فارس بوده و برای دفع اشغالگران فارس از سازمان ملل در خواست می کند تا با برگذاری رفراندم برای حق تعیین سرنوشت ملل غیر فارس تحت اشغال ایران در دست یابی این ملل به حقوق حقه خود و دمکراتیزه کردن منطقه یاری رسانند.
4- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت"ایران" ملل غیرفارس تحت اشغال" ایران" را به وحدت مبازاتی بر علیه اشغالگران فارس دعوت می کند .
پیروز باد جنبش رهای بخش ملل تحت ستم بر علیه شوونیشم فارس
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" جولای 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر