جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

بازهم به تمسخر گرفتن و خنديدن به أذهان عمومى!!! نوشته : علي عيلام


بعد از تمسخر گرفتن و خنديدن رژيم جمهوري اسلامي به أذهان عمومى مردم بخصوص ملل غير فارس با خزعبلاتي چون نمايان شدن عکس خميني در ماه!!!
و يا ساختن هزاران امامزاده خيالي همچون امامزاده بيژن و امامزاده سيد طاهر که بعداً مشخص شد در محل دفن سيد طاهر چيزي جز تاير ( لاستيک ) نبوده!!! و مليونها فکر پليد ديگر ، حال نوبت ( سفر صلح و دوستي محمد نوري زاد ) ميباشد.

سفر صلح و دوستي!!! براي بنده اين عنوان واقعا خنده دار بود ، واژه صلح هنگامي بکار ميرود که جنگي وجود داشته باشد که اين بعنوان اعترافي واضح از سوي نوري زاد بر اشغال بودن سرزمينهاى الأحواز ، آذربايجان، بلوچستان و کردستان توسط رژيم آخوندى ميباشد.و اين اعدامها،بيکاري،فقر،و ميليونها ظلم و ستم ديگر طبق برنامه اي از پيش تعيين شده با تمام دقت و کينه توزي اجرا ميشود.

اما دوستي، دوستي هنگامي مطرح ميشود که دشمني وجود داشته باشد که الحمدلله هيچ گونه دشمني با هيچکدام از اقوام وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد خود جزو اهداف خبيثانه رژيم است.

پس هدف شما از کلمه دوستي چيست ؟ دوستي دولت با مردم يا ملت با ملتي ديگر ؟ راستى آقاي نوري زاد تا الآن از شروع سفر شما آيا تغييري در رفتار دولت و سياستهايش با مردم ملل غير فارس ايجاد شده است؟ به نظر شما نتايج سفر جنابعالي چه خواهد بود ؟ آيا امکان دارد که رژيم آن تجمع و اعتراض مردم الأحواز نسبت به غارت کردن و دزديدن آب رودخانه کارون را ناديده گرفته و بخاطر گُل روي ماهتان آب را برگردانند ؟آيا اعدامها متوقف ميشود ؟اسيران ما آزاد ميشوند ؟آزادي بيان داده ميشود ؟ به زبان مادري درس خواهيم خواند ؟ أديان و مذاهب به حقوق خودشان خواهند رسيد ؟کينه نسبت به اقوام غير فارس بخصوص قوميت عرب از قاموس ذهني شما پاک خواهد شد ؟ آيا جرأت اعتراف به وجود قوميت عرب را خواهيد داشت يا به ذكر (مردم عرب زبان ) بسنده ميكنيد ؟ يا همانند خيلي از مدعيان دفاع از حقوق بشر هدفتان از اين سفر جمع آوري عکس و رسيدن به پست و مقام است ؟

اوميدوارم فقط يکي از سؤالهاي بنده را صادقانه جواب بدهيد در حالي که مطمئنم نميتوانيد!!! راستي يه سؤال هوش از شما داشتم: فرق محمد نوري زاد با علي نوري زاده در چيست ؟ !

با سپاس فراوان فرزند الأحواز علي عيلام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر