جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ دی ۷, پنجشنبه

جلوگيري از درمان يك زنداني سیاسی عرب احوازی درزندان شهرستان اقليد

الاسیر المناضل رمضان الناصری ((ابو خزعل))
رمضان ناصري ٤٠ ساله عرب احوازي متأهل داراي دو فرزند وي ساكن واهل كوت

عبدالله احواز كه در سال ٢٠٠٦ توسط وزارت اطلاعات احواز دستگير شده بود هم اكنون در حال طي كردن محكوميتش در زندان شهرستان اقليد استان فارس است. ناصري از بيماري هاي عفونتي ، درد زانوها و بيماري هاي مفصلي رنج مي برد و وضيعت وي خيلي وخيم است. در حال حاضر وي در شرايط روحي و رواني بسيار بدي بسر مي برد و نياز به درمان و معالجه فوري دارد اما مسؤولين زندان از دادن أجازه به وي جهت معالجه و انتقال به بيمارستان خوداري مي نمايند.
رمضان ناصري توسط دادگاه انقلاب احواز به اتهام أقدام عليه امنيت كشور و محاربه با خدا به ٣٠ سال محكوم شده بود و به زندان شهرستان اقليد تبعيد شد. وي يكي از فعالان فرهنگي شهر احواز و يكي از هنرمندان عرب در تئاتر بود. او در دوران إصلاحات خاتمي يكي از أعضاي “مؤسسة شمس جنوب ” بوده و در رشته تئاتر فعاليتهاي فرهنگي فراواني در اين مؤسسة داشت.
خانواده اين زنداني ، جهت رسيدگي به وضعيت سلامتي پدر خود و معالجه وي در بيمارستان از تمام سازمانهاي حقوق بشري درخواست كمك مي نمايند. شايان ذكر است كه ناصري تنها نان آور خانواده خود بوده و خانواده وي از فقر و محروميت رنج مى برند. يكي از منابع محلي به فعالين حقوق بشر نقل كرد كه فرزندان ناصري به علت نداشتن هزينه قادر به رفتن به شهرستان اقليد جهت ملاقات با پدر خود نيستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر