جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

ارتش آزاد سوریه تهدید به قتل گروگانهای ایرانی کرد

دبی-العربیه.نت فارسی

در پیامی ویدیویی

گردان البراء وابسته به ارتش آزاد سوریه روز جمعه 5-10-2012 در پیامی ویدیویی به رژیم بشار اسد هشدار داد ، در چنانکه ظرف 48 ساعت آینده بازداشت شدگان مخالف رژیم دمشق آزاد نکند ، گروگانهای ايرانی را خواهد کشت.
به گزارش تلویزیون العربیه با پیام امروز ارتش آزاد داستان گروگانگیری 48 ایرانی احتمالا پایان غم انگیزی را در پی خواهد داشت.

حدود دو ماه پیش گردان البراء وابسته به ارتش آزاد سوریه 48 ایرانی راکه گمان می رود اعضای سپاه پاسداران باشند در یکی از مناطق دمشق به گروگان گرفت.

ارتش آزاد سوریه پس از آن با صدور بیانیه هایی اعلام کرد که تحقیقات نشان می دهد این افراد وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران هستند.

پس از گذشت چند روز از دستگیری این افراد ، گردان البراء طی بیانیه ای دیگر اعلام داشت که بر اثر بمباران هوایی نیروهای اسد 3 تن از گروگانها کشته شده اند.

علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران به دنبال این گروگانگیری اعتراف کرده بود که تعدادی از گروگانها از بازنشستگان سپاه پاسداران هستند.

ایران به نوبه خود از طریق واسطه هایی ، برای آزادی این گروگانها تلاش کرد، اما با بیانیه جدید ارتش آزاد ظاهرا این تلاش ها به نتیجه نرسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر