جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ مهر ۱۷, چهارشنبه

آقای هیگ چرا با حسن روحانی دیدار می کنید؟! نوشته: ابو محمد المحمراوی

آقای هیگ اکیدا مطلعید که حسن روحانی در 34 سال عمر رژیم فعلی از پایه های اصلی تحکیم پرازقساوت جمهوری اسلامی طهران بوده و16 سال دبیر شورای عالی امنیت ملی آن که در واقع رئیس نا امنی دیگران و از برنامه ریزان ترور مخالفین وقتل فعالین غیرفارس بوده است وهیچ تروری چه در داخل و خصوصا در خارج بدون موافقت و هماهنگی شورای عالی امنیت ملی،اطلاعات ووزارت خارجه ایران امکان پذیرنبوده ونیست.. با نگاهی به اعضاء کابینه روحانی که در واقع کابینه قاتلان و شکنجه گران است، بسادگی می توان به ماهیت این شخص که قتلها را تدبیر ومدیریت کرده پی برد،آنگاه بغیر ازناامیدی چیز دیگری عاید مدافعین حقوق بشر نشده وغیر از این هم برای کشور دمکراسی خواه قابل تصور نیست. بطورمثال مصطفی پورمحمدی از اعضاء اصلی هیئت قتل واعدام های از اول انقلاب تا سال 67 و ربیعی از شکنجه گران، اولی وزیر دادگستری و دومی وزیر کار و خود بخوان وببین سال نکو را که بهارش این چنین است.

آقای هیگ مستحضرید که یکی از شگردهای مهم تبلیغات حسن روحانی درایام تبلیغات مفتخر بودن وی به حقوق دانی که بنا به ادعایش در دانشگاه گلاسکو بریطانیا آموخته است،حال بما حق بدهید که سئوالی چند از وزیرامور خارجه محترم بریطانیا وآنهم قبل از جدا شدن اسکاتلند کرده، تقاضا داریم جوابی شفاف بشنویم یا بخوانیم..
آقای هیگ آیا در دیدار با حسن روحانی این دانشجوی حقوق دست پرورده تان دردانشگاه گلاسکواحترام به حقوق وباز پس دادن آن به غیر فارسها وهمچنین آزادی صدهها بلکه هزاران نفراز فعالین فرهنگی،سیاسی عرب،کرد،بلوچ وترک و..خصوصا آزادی دهها محکوم به اعدام را از وی خواستار می شوید؟؟.
آقای هیگ آیا در دانشگاه گلاسکو به حسن روحانی درس قتل و اعدام آموزش داده اند؟یا احترام وپذریش واعطاء حقوق دیگران را به وی فهمانده اند؟
آیا در دروس حقوق دانشگاه گلاسکو اعدام فعالین فرهنگی غیر فارس را به حسن روحانی آموزش داده اند؟درغیر این صورت چرا حسن روحانی در مورد آزادی فعالین فرهنگی غیر فارس محکوم به اعدام ومن جمله فعالین عرب موسسه فرهنگی الحوارخلفیه،فلاحیه وسوس(شادگان وشوش تحمیلی)اقدامی بعمل نیاورد؟
آیا در گلاسکو نابودی هویت فرهنگی ودگر ستیزی را به حسن روحانی یاد داده اند؟یا احترام به چنین حقوق را به وی یادآور شده و ضرورت دادن چنین حقوق اساسی تأکید کرده اند؟
آیا در گلاسکو اعدام مدافعین ومطالبین حقوق اساسی وانسانی خویش را با آویزان کردن از جرثقیل و درمنظر و محضر کودکان به حسن روحانی آموزش داده اند؟یا احترام به حقوق دیگران ودادن آن حقوق بدون خونریزی وخشونت؟
آقای هیگ آیا در دانشگاه حقوق گلاسکو نابودی هویت فرهنگی میلیونها انسان غیر فارس به روحانی فارس یاد داده اید،تا وی ورژیم فارس با تحمیل وتدریس زبانش(فارسی) بر میلیونها انسان غیر فارس(عرب،ترک،کرد،وبلوچ و...) با انگیزه ای نژادپرستانه بقصد نابودی هویت فرهنگی دیگران گام بردارد و سالانه بیش از پنج میلیون کودک غیر فارس را با چنین عمل وحشیانه از تحصیل به زبان مادری محروم،آینده علمی آنان را عمدا نابود وبا چنین شکنجه روحی وروانی کودکان ونوجوانان غیر فارس رامجبور به ترک تحصیل یا با رده های درسی پائین تر از زندگی بهتر محروم کند ؟
آقای هیگ آیا در ترمهای حقوقی دانشگاه گلاسکو امنیت همه جانبه قوم روحانی فارس(اقلیت) بحساب ناامنی و قتل اکثریت غیر فارس را به وی یاد داده اید،تا این چنین فعالین فرهنگی عرب،کرد،ترک وبلوچ و...را زیر شکنجه کشته ومابقی را اعدام کرده می کنند؟
آیا در دانشگاه حقوق گلاسکو درس تجاوز به حقوق دیگران را به حسن روحانی آموزش داده اید؟تا در دادگاههای صوری وپس از شکنجه وحشیانه واخذ تقاریر مهندسی شده بقصد تقویت پیش زمینه نژادپرستانه وتحریک احساسات کور فارس ها،جوانان وفعالین غیر فارس را درملء عام از جرثقیل آویزان کنند؟ با ایجاد رعب و وحشت زندگی پراز استرس را بر دهها زن و کودک غیر فارس تحمیل کنند؟
آقای هیگ چرا در دانشگاه حقوق گلاسکو داشتن وکیل و برقراری دادگاه علنی را برای متهمین به حسن روحانی آموزش نداده اند؟اگر این چنین نیست پس چرا روحانی سخنی از تضییع چنین حقوق مسلمی در رژیمشان بمیان نیاورده وچنین حقی را رسما و عملا به اجراء در نمی آورند؟
آقای هیگ حتما خبر دارید که یکی از مهمترین حیله و نیرنگ حسن روحانی در ایام تبلیقاتش داشتن پایانامه حقوق از دانشگاه گلاسکوبریطانیا است، حال جا دارد ما بقیه سئوالات را ادامه داده وبپرسیم.
آیا در دانشگاه حقوق گلاسکو اعدام و ترور و سربه نیست کردن مخالفین آموزش داده می شود،یا پذیرش ودفاع از حقوق دیگران به دانشجویان حاظردرکلاس درس داده می شود؟اگر این چنین است چرا حسن روحانی وقعی به حقوق بشرنمی گذارد؟اگر روحانی بعلت مشارکت درجنایتهای رژیم وهمزمانی آن با کلاسهای آموزش حقوق دانشگاه گلاسکو غایب کلاس بوده یا از فهمیدن حقوق بشر عاجز بوده، چرا وچگونه موفق بدریافت مدرک حقوق از گلاسکو شده است؟
وامید دبیرتبا تا برده، بکار قومش هم رفقای آزادی برای فقطکلید تبلیغاتیش را روحانی حسنآقای هیگ آنطور که پیداست در همچنان هافارس غیر که حالی در ،وکیک را مثل گذشته بین خودی ها تقسیم کنند مهیا رژیم گردونه داخل به را آنان بازگشت حسن به را ستیزی ودگر فرهنگی هویتانسانه وحذف نابودی گلاسکواین چنین در آیا؟هستنداعدام منتظرشکنجه شده و زنداناند؟ داده یاد روحانی
آقای هیگ با توجه به اینکه مهمترین حیله و نیرنگ حسن روحانی در ایام تبلیقاتش که بر آن تاکید و افتخار می کرد همانا تحصیلات حقوق وی دردانشگاه گلاسکو بریطانیا است،حال جا دارد که در دیدارقابل انتقاد شما با وی از او بخواهید هر چه سریعتر تن به حقوق میلیونها غیر فارس داده،آزادی سریع زندانیان سیاسی و محکومین به اعدام را تضمین،شکنجه فعالین فرهنگی وسیاسی را تعطیل کنند.
در غیر این صورت همچنان از بریطانیای حال وآینده سئوال خواهیم کرد، آیا در دانشگاه حقوق گلاسکو اعدام و ترور و سربه نیست کردن مخالفین را به حسن روحانی آموزش آموزش داده اید یا عکس آن ؟ابو محمد المحمراوی 22/09/ 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر