جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ آبان ۴, شنبه

از عطش کربلاء تا عطش کارون نوشته:ابو محمد المحمراوی

دهها بلکه صدهها سال است ، عمامه بسران تشییع صفوی داعیه دار رهبری شیعه را کرده ومی کنند. در طول سال و به مناسبتهای مختلف ، خصوصا در ماه محرم و صفر خود را عزادر امام حسین (ع) کرده صدهها بلکه هزاران حسینه و تکیه را با پول مردم بیچاره ساخته، با دریافت پول از همان بیچارگان بر منابر می نشینند ، فریاد یا مظلوم ویا عطشان حسین (ع) آنها گوش مردم را کر کرده و می کند . ازتعدادتشنگان کربلاء تا میلیونها تشنه کارون
اولین و آخرین بهانه آخوندهای منبری که با آن احساسات و عواطف مردم ساده لوح را تحریک و با پول همان بیچارگان آنان را می گریانند، همانا ممانعت از آب رسانی به امام حسین (ع) و آل بیتش درعاشورای 14 قرن پیش است .مردم بی چاره هم بر سر وصورت زده،عده ای با زنجیر وعده ای با قمه وعده ای سنج و دمام بزن به خیابانها ریخته فریاد وا حسینا وا عطشا می کشند . آخوندک که تمام وجودش از دست رنج مردم است ،پس ازچند شبانه روز، جیب خود را از بابت گریاندن مردم بر کسی که در بهشت برین (امام حسین ع)است پر کرده ،عازم دیار خود می شوند. .
امروز و پس از 86 سال غارت ذخایر نفت و گاز مردم عرب اهواز(احواز)و در زمانی که فلان مرجع وآیه و حجت و شیخ ،زندگی مرفه خود را با خمس دست رنج مردم که درسه دهه اخیر بطور علنی، میلیاردها دلار از بودجه که از همین غارت ذخایر است به حوزه ها
اختصاص و در منازلشان لوله کشی گازدارند، مردان و زنان عرب که مالکان و صاحبان اصلی ذخایرند ،در فقر و بی کاری مهلک بسر می برند.
واما امروز و در قرن 21 که تمامی انسانها و حتی حیوانات در شورزارها ، از آب شرب تصفیه شده برخوردارند ، جمهوری اسلامی و روحانیت قم با اقدامی که با در نظر گرفتن آن همه ، پایگاه و نیروهای امنیتی مستقردر احوازاقدام به سرقت مسلحانه و علنی آب مردم عرب کرده ،و همانطور که حاصل آن سرزمین از نفت و گازش دود و غبار است ،حاصل مردم از آب کارون وسه رودخانه فقط آب آلوده ولجن کارخانه هاست ، از امروزآب زلال اما سرقتی وارد لوله های منازل مراجع و روحانیت انباشته در قم شده ،حضرات با داشتن آب کرج نه تنها بهترین آب کارون را بنوشند، بلکه خود را با آن بشویند ، و مردم و کودکان معصوم عرب که کارون را در آغوش دارند غصبا از چنین آبی محرومند، اما سئوالهایی که مثل همیشه مطرح و بی جواب می مانند. .
اولا-روحانیت به ریاست ولی فقیه،از دین وضمیرگذشته تاچه اندازه بی شرم وحیاء هستند که با زیرپا گذاشتن تمام اصول و قواعد اخلاقی
،آب را قهرا و مسلحانه ازکنار صاحبان اصلی غارت کرده وبرای رفاه عمامه داران به مسافتی 1000الی2000 کیلومتر به منازل خود در قم و رفسنجان منتقل و مردم عرب را از چنین آبی محروم کرده اند؟
ثانیا- با در نظر گرفتن 14 قرن پیش از این و آنچه بر امام حسین(ع) ظلما و عدوانا رخ داده ، آیا روحانیت قم وحکومت منبعث از آنها با در نظر گرفتن فارق زمانی وظلم و جنایتی که با سرقت آب ،علیه مردم عرب واز طریق حکومتشان روا داشته اند ،جنایتی به مراتب بیشتر از آنچه بر حسین(ع) در 14 قرن پیش روا شده مرتکب نشده اند ؟.
ثالثا- لطفا به لینکهای ذیل که دقیقا آن را می توان مصداق اذا شهد شاهدا من اهله تلقی نمود و آن را اقرار المرء علی نفسه رژیم پنداشت ،وضوح جنایت حکومت و مشارکت روحانیت حوزه قم در این سرقت علنی که ظلم همراه با تهدید و بماخطره انداختن سلامتی چند میلیون زن و مرد و حتی کودکان می باشددانست .آیا چه کسی نزدیکتر از نوری امام جمعه منصوب و نماینده ولایت فقیه و حکومت است ، و چه سایتی نزدیکتر از تابناک و رجاء نیوز به حکومت است، لطفا به شرح مختصرآنان لحظه ای بیندایشید وبه عمق فاجعه پی ببرید؟ .
کجایند آنان که سنگ و سینه برای محمد خاتمی و بزعم خود اصلاحیون سبز زده و می زنند؟ کجایند آنان که وقت خود وعده ای را برای حرف (ح) یا(ه) تلف کرده تا احواز را اهواز یا اهواز را احواز بنامند و بخوانند ، مگر نمی دانند و یا نمی خواهند بپذیرند ،کار و کادر از این حرفها گذشته ، سالهاست میلیونها کودک با هرگونه تلفظ(ح یا ه) چیزی از کارون بغیر از آب آلوده نمی نوشند ، این حکومت جائر(اصلاحیون واصولیون) میلیونها طفل معصوم ما را حتی از آبی که به دامداریهای قم و طهران می دهندمحروم و کمترین بیماری برای اطفال اسهال عادی و خونی مهلک است ، مگر نه طرح اصلی سرقت آب را خاتمی و اصلاحیون ریخته و اجراء کرده که امروز احمدی نژاد شیر آن را برای روحانیت بازکرده وروحانی با دندانی تیزترجلوآمده،براستی تاکی چشم به شرکای دزد و رفقای قافله اعتمادمی کنند؟؟
براستی چه جنایت ها و مشخصه ای از غصب و غاصبیت ، سرقت و سارقی مانده، که حکومت ظلم و جور انجام نداده است ،ظلم وجوری که اگر پدری با ولایت قهری بر فرزندش روا کند، قلبا و قالبا از ولایت می افتد ، تاریخ بشریت هر گز چنین غاصبی خون خواری را بیاد ندارد .
قریب یک قرن کل ذخایر را غارت، زبان ،آداب،و سنن نامتجانس خود را تحمیل ، با سرمایه غارت شده به جنگ یک طرفه و تمام عیار کمر به نابودی هویتمان بسته اند،نام تاریخی شهرها،کوچه و خیابانها را طوری به نفع خود عوض وجعل کرده که بومیان عرب ومالک سرزمین قادر به تلفظ آن نیستند،میلیونها عرب را بیش از 86 سال از تحصیل به ربان مادری محروم،تهجیر و مهاجرت را به ضرر مردم عرب ادامه داده، زبان خود را(فارسی) بر سازمانها و ادرات و حتی دفاع و محاکم تحمیل کرده ، زمینها را بزور سلاح غصب و نخلستانها را سوزانده یا با شور کردن آب خشکانده،انواع مخدرات را بطور برنامه ریزی شده و ارزانتر از مبدء توزیع، آمار معتادان خیلی بیش از حد متوسط شهرهای ترانزیت آن است، و هزاران جنایت و جرم که به تبع آنچه رفت بوجود آورده و می آورد . .
حکومتی که با همه جناحهای مختلفی که دارد (اصلاحیون و غیره )ومعرضینش که در بسترنژادپرستی بزرگ شده،نه تنها وجود میلیونها انسان عرب را برسمیت نمی شناسند، بلکه حتی احزاب و گروههای اپوزسیونش با همه گرایشها ، با کتمان یا حداقل تآخیر در اخبارسرکوب و اعدام فله ای جوانان عرب احواز(اهواز) با خیانت در امانت خبر رسانی، وجه اشتراک خود را در این حرکت نژادپرستانه با رژیم جنایتکار ثابت کرده اند .
رژیمی که در تمام عمر درنده خود ،سه برادرجوان را یک روزه اعدام نکرده بود، در حق یک خانواده عرب چنین جنایت هولناکی را مرتکب شده، نوجوان 16 ساله عرب در حین بدار آویختن سر از گردن جدا شده درقبورمجهول المکان بخاک سپرد ،آنگاه ما دنبال (ح) یا (ه) هستیم،شاید اصلاحیون ورضاپهلوی وفلان حزب چپ را از خود راضی کنیم وروزی سهمی را با دریوزگی از آنان طلب کنیم اگربدهند؟!؟!؟
کجایند آن چند عرب وابسته ومدعیان نمایندگی در مجلس فرمایشی غاصب الحق و الحقوق، کجایند آنهایی که باعده و عدد برای کشاندن مردم ساده لوح به محمره و عبادان بسیج شده، با تحریک عواطف و احساسات زود گذر، مردم ساده لوح را واداربه رفتن به صندوقهای رای کرده تا ضمن رسمیت دادن به رژیم، فلان کس را چون اسما عرب است، با ظاهری انتخابی به طهران غاصب بفرستند،یا خود را به دشداشه آن مزدورعرب نما گره زدند.
حال این بظاهر نماینده ها ، علی رغم این همه ظلم ،تنکیل و جنایت در حق مردم عرب، باعث وجاهت رژیم سفاکی هستند که جوانان عرب را در تظاهرات مسالمت آمیز قتل عام و ده تا ده تا با جرثقیل آویزان ،عده ای را گونی پیچ کرده ودر همان کارون آلوده به مواد و فاضل آب شیمیایی می اندازد.
رژیم جنایتکار سالهاست میلیونها طفل معصوم را ازآب نوشیدنی سالم محروم کرده ، وپس از سرکوب مردم عبادان در رابطه با آب شرب که منجر به شهادت چندین نفر شده ،حال وقت آن است که جوانان غیور عرب ،آن به اصطلاح نمایندگان فرمایشی را که به برکت نوکری به رژیم ،چندین سال صندلیهای فرمایشی را در مجلس خامنه ای ، سرقفلی کرده واکنون ناظر سرقت علنی آبهای خود هستند، به محاسبه سختی کشانده هر گونه مشارکت در رفتن پای صندوقهای رژیم را شدیدا تحریم وآن را خیانتی عظمی تلقی کنند.
سرقت آبی که صدای نوری نماینده و امام جمعه منصوب خامنه ای را در آورده ،چرا باید مدعی نمایندگی مردم، خم به ابرو نیاورده ، کارش دریافت وامهای تبصره ای برای حاشیه و بکار گرفتن آن در طهران و اصفهان، یاپی گیری تسهیلات کمرکی برای تجار طهران و اصفهان که حتی کار تخلیه بارشان در بنادر محمره و عبادان را به جوانان عرب نمی سپارند.
کیست که نداند که طرحهای نژادپرستانه غصب وغارت آبهای کارون،جراحی وکارون را همان باصطلاح اصلاحیون برنامه ریزی ودنبال کرده اند،واین نمایش اخیرچیزی فراتر از خوراک انتخاباتی صوری برای انتخابات مجلس وتقسیم کیک است.کیست که نداند طرح و ساخت سدها توسط اصلاحیون انجام وافتتاحش را احمدی نژاد عملی کرد.
این به اصطلاح نماینده ها ، حتی از پایین ترین سطح که همانا پی گیری حل مشکل آب و فاضل آب عاجز بوده خود در طهران وکرج ساکن شده ، مردم عرب در احواز،محمره،وعبادان آب لجن و فاضل آب را بدون تفحص ودرسکوت دستگاههای بهداشتی با دهان خود مزمزه می کنند ، حتی آخوند نوری که از آب معدنی همیشگی برخوردار است، فریاد برآورده ،ولی صدای این عربهای اسمی وبظاهر نماینده بیرون نمی آید.
نماینده فرمایشی که برای همنوایی با رژیم ، سنگ مردم بحرین را به سینه می زند ،در حالی که بخوبی می داند ، مردم بحرین که بین آبهای بسیار شورمحصورند، آب منازلشان از آب معدنی های ما بهتر و صحی تر است .براستی با گذری به خرابه های مسکونی عبادان و محمره ،می توان یک خانه خراب ومشابه ونیمه خراب این چنینی در بحرین پیدا کرد. بحرینی که آقایان برای آن تباکی و اشک تمساح می زیزند.
توضیح=این مقاله درگذشته نوشته وبنا به شرایط حاد کارون با کمی تعدیل اکنون 24/10/2013منتشرمی شود.
. لینکها را ببینید و قضاوت کنید وسلام 26/5/2011 معادل 5/3/1390
http://www.jahannews.com/vdcf1edycw6dvea.igiw.htmlhttp://jahannews.com/vdcfyedyjw6dv1a.igiw.html
http://www.tabnak.ir/fa/news/166665/تصاویر-خرمشهری-که-آزاد-شد،-آباد-http://rajanews.com/detail.asp?id=90448

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر