جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ اسفند ۱۸, یکشنبه

اعتصاب و اعتراض کارکنان شرکت نصر( جهاد نصر) در احواز

طبق اخبار رسيده در روز جمعه 07/ مارس/ 2014 کارکنان شرکت نصر(جهادنصر) که از زیر مجموعه های سپاه پاسدارن است بخاطر عدم دریافت حقوق معوقه 8 ماهه خود اقدام به تظاهرات وتحصن  در مقابل دفتر مرکزی شرکت  نمودند. در پی لين خبر تجمع کارگران در مقابل دفتر مرکزی شرکت در احواز از شهرهای مختلفی چون: خفاجیه،حمیدیه،سوس،وحویزه به مرکز شهر احواز آمدند ودر این تجمع اعتراضی کارگران خواستاردریافت حقوق 8 ماهه معوقه وسابر مزایای دیگر خود شدند.
شرکت فوق الذکر که دفتر مرکزی آن دراحواز و مدیران آن همگی فارس واز سپاه پاسدار هستند در سایر شهرهای اطراف احواز شعب و پروژه های دیگری من جمله:ساخت سد، احداث شبکه آبیاری وزهکشی وتغیرکاربری زمینهای کشاورزی،نفت وگاز،شبکه آب وفاضلاب، ودیگرپروژه های در دست اقدام که همه این پروژها برای تصاحب وتسخیر وغصب ثروت مردم احواز ونگهداشتن مردم این سرزمین آبا و اجدادی درنهایت فقر وبدبختی است کار می کنند.
دراین تجمع کارگران ازمدیران شرکت خواستند هرچه سریعتر مطالبات حقوقی معوقه آنها را پرداخت کنند. ویکی ار مسئولین این شرکت گفته است عدم پرداخت مطالبات کارگران از سهل انگاری و کوتاهی سردمداران حکومت است که بدلیل نامعلومی انجام شده است.
از آنجائیکه سیاست حکومت احتلالگران فارس در احواز باقصد وغرض مبنی برفقیر وگرسنه نگه داشتن مردم احواز وتحقیر وحتک حرمت آنها به صورتهای گوناگون است که با هیچ یک از قانون های رایج در دنیا منطبق نیست ولی بر مردم فقیر و رنج دیده احواز روا می دارند.



مركز اطلاع رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز
8.03.2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر