جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ اسفند ۱۸, یکشنبه

حضور نمایندگانی از احواز در نهمین سالگرد شهادت رئیس وزراء مرحوم شیخ رفیق الحریری

به دعوت از سوي تیار المستقبل در لبنان،جمعیت زیادی از اعضای مجلس کانادا و نیروهای ملی وملی گرای لبنان وعرب وعلمای دینی به مناسبت نهمین سالگرد شهادت شیخ رفیق الحریری نخست وزیر سابق لبنان حضور داشتند من جمله حضور هئیتی از مسئولین و اعضای جبهه دموکراتیک مردمی احواز ((یکی از احزاب زير مجموعه - حزم )) به ریاست رفیق ابوشریف الاحوازی مسئول و مدیر ارتباطات خارجی حزم شرکت کرده و مورد استقبال اعضاي حزب ومسئولین که در بین آنها قائم مقام دکتر احمد فتفت بوده،قرارگرفتند.
در این دیدار هیئت احوازی همبستگی خود را با تیار المستقبل و 14 آذار ودیگر احزاب ومردم لبنان در مورد دخالت حکومت فاشسیم ایران در امور لبنان به صورت علنی وغیر علنی توسط حزب شیطان را اعلام و  آن را به شدت محکوم كرد.
كما اينكه در این دیدار هیئت احوازی علاوه بر احزاب  با نمایندگان نيروهاي معارض سوری دیدار کرد ودر هنگام سخنرانی آقای خالد الراعی ودکتر احمد فتفت از هیئت احوازی شرکت کننده تشکر وقدر دانی کردند و از آنها به عنوان هم پیماني در مقابله با حکومت اشغالگر فارس نام برد که مورد تشویق حاضرین واقع گردید.
همچنین دیگر شرکت کنندگان مهمان احوازی در این مراسم: ابو ابراهیم الاحوازی ، ابو سفیان الاحوازی ، ابوسعد الاحوازی ، وابوعمارالاحوازی بودند که مورد تقدیر وتشکر بخاطر حضورشان در مراسم از سوی ابوشریف ودیگر حضار لبنانی قرار گرفتند.
                                                                          
مركز اطلاع رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز
8.03.2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر