جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

بیانیه جبهه دمکراتیک مردمی احواز بمناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد اشغال سرزمین الاحواز توسط اشغالگران فارس ایرانی و گرامیداشت هشتمین سالگرد انتفاضه 15 نیسان

Photo: ‎بیانیه جبهه دمکراتیک مردمی احواز بمناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد اشغال سرزمین الاحواز توسط اشغالگران فارس ایرانی و گرامیداشت هشتمین سالگرد انتفاضه 15 نیسان   ای ملت بزرگ " عرب الاحواز " در این روزها در حال گذر از هشتاد و هشتمین سالگرد اشغال الاحواز عربی توسط رژیم اشغالگر فارس و هشتمین سالگرد انتفاضه 15 نیسان ( 15 آپریل 2005 ) هستیم. انتفاضه ای عظیم که در آن فرزندان احواز با شجاعت و با خون خود سطور تاریخ را برای جهانیان منقش کردند و به همه ملتهای عالم فهماندن که ملت عرب احواز ملتی مقاوم، مبارز، شجاع و آزادیخواه است و تا آخرین نفس برای پیروزی و آزادی سرزمینش از چنگال اشغالگران مبارزه میکند. در این ایام که دشمن ایرانی ما غرق بحرانهای داخلی و بین المللی است و روز به روز در حال سقوط و، انزوا و خرد شدن است، میبایست همچون سالهای قبل روزهائی مبارک و پیروزمند خلق نمائیم و با تمام قدرت و در تمام جبهه ها فعال باشیم و فداکارانه و دست به دست هم و فارق از تمام اختلافات قومی و مذهبی و ... به پیش رویم تا ریشه اشغال و ظلم را در سرزمینمان بخشکانیم و در کنار هم ، به هدف والای خود که همانا داشتن کشور و حکومتی مستقل است، برسیم. همگی بدانیم و آگاه باشیم که رژیم فاشیستی فارس ( ایرانی ) از سیاستی بنام تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده میکند و همیشه در بین ملتهای غیر فارس این مسئله را تقویت کرده و تفرقه های قومی ، قبیله ای و یا دینی و مذهبی ایجاد مینماید تا بتواند اتحاد ان ملت را بشکند و خود همچنان به اشغال و حکمرانی خود ادامه دهد. ولی.... امروز همه ما اگاه و هوشیار هستیم و  فارق از هر گونه اختلاف در یک صف و دست در دست هم شعار میدهیم که الاحواز آزاد باید گردد     اشغالگر بیرون باید گردد. احواز مال ماست و به هیچکس ان را نمیدهیم ( احواز النا و ما نعطیها ) . فرزندان شجاع الاحواز حق گرفتی است،  دادنی نیست و پیروزی با فداکاری بدست می اید و به خودی خود شکل نمیگیرد. آنکس میخواهد مزه آزادگی و عزت را بچشد باید همچون شیر غرش نماید و دشمن خود را زمین گیر کند. باید با شجاعت و فداکاری، ایستادگی کنیم و خود را از ظلم و جور اشغالگران خارج نمائیم. ما در برابر آیندگان و فرزندانمان مسئول هستیم و آزادی را برای انها باید به ارمغان بیاوریم.  امروز ما ملت عرب الاحواز میخواهیم بهار عربی دیگری را آغاز کنیم و برگ زرین دیگری را بر سینه ملل عرب جهان اویزان نمائیم و ثابت کنیم ما فرزندان الاحواز هستیم و الاحواز عربی است و عربی باقی خواهد ماند. ای فرزندان و نوادگان رسول اکرم(ص)، ای فرزندان فاروق و حیدر کرار و خالد ابن ولید و سعدالقعقاع. ای فرزندان سردار سلمان کعبی و  سردار و شیخ المشایخ شهید خزعل و محی الزیبق و یونس العاصی، ای فرزندان انتفاضه 15 نیسان و ای همرزمان راه حسین ماضی و علی مطوری و محمد علی ساری.  ای فرزندان احواز ، فلاحیه و خفاجیه و حمدیه و السوس. ای فرزندان محمره و عبادان خلفیه و شهرهای ساحلی احواز. با تمام قدرت در ایام که به نام ایام خشم احوازی ( 15 الی 20 آپریل (نیسان) ) نام گرفته است ، به خیابانها بریزید و با تظاهرات و اعتصابات شعار آزادی سردهید و خانه و کاشانه اشغال را ویران نمائید.  مطمئن باشید که صدای شما جهانی خواهد شد و پایه های ظلم و جور اشغالگران ویران خواهد شد و احواز عزیز آزاد خواهد شد. پایده باد احواز عربی درود بر شهیدان احوازی  آزاد باد اسیران قهرمان احواز  WWW.ALAHWAZ.COM مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز 14/04/2013  R.S‎ای ملت بزرگ " عرب الاحواز "
در این روزها در حال گذر از هشتاد و هشتمین سالگرد اشغال الاحواز عربی توسط
رژیم اشغالگر فارس و هشتمین سالگرد انتفاضه 15 نیسان ( 15 آپریل 2005 ) هستیم.
انتفاضه ای عظیم که در آن فرزندان احواز با شجاعت و با خون خود سطور تاریخ را برای جهانیان منقش کردند و به همه ملتهای عالم فهماندن که ملت عرب احواز ملتی مقاوم، مبارز، شجاع و آزادیخواه است و تا آخرین نفس برای پیروزی و آزادی سرزمینش از چنگال اشغالگران مبارزه میکند.
در این ایام که دشمن ایرانی ما غرق بحرانهای داخلی و بین المللی است و روز به روز در حال سقوط و، انزوا و خرد شدن است، میبایست همچون سالهای قبل روزهائی مبارک و پیروزمند خلق نمائیم و با تمام قدرت و در تمام جبهه ها فعال باشیم و فداکارانه و دست به دست هم و فارق از تمام اختلافات قومی و مذهبی و ... به پیش رویم تا ریشه اشغال و ظلم را در سرزمینمان بخشکانیم و در کنار هم ، به هدف والای خود که همانا داشتن کشور و حکومتی مستقل است، برسیم.
همگی بدانیم و آگاه باشیم که رژیم فاشیستی فارس ( ایرانی ) از سیاستی بنام تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده میکند و همیشه در بین ملتهای غیر فارس این مسئله را تقویت کرده و تفرقه های قومی ، قبیله ای و یا دینی و مذهبی ایجاد مینماید تا بتواند اتحاد ان ملت را بشکند و خود همچنان به اشغال و حکمرانی خود ادامه دهد.
ولی....
امروز همه ما اگاه و هوشیار هستیم و  فارق از هر گونه اختلاف در یک صف و دست در دست هم شعار میدهیم که الاحواز آزاد باید گردد     اشغالگر بیرون باید گردد. احواز مال ماست و به هیچکس ان را نمیدهیم ( احواز النا و ما نعطیها ) .
فرزندان شجاع الاحواز
حق گرفتی است،  دادنی نیست و پیروزی با فداکاری بدست می اید و به خودی خود شکل نمیگیرد. آنکس میخواهد مزه آزادگی و عزت را بچشد باید همچون شیر غرش نماید و دشمن خود را زمین گیر کند. باید با شجاعت و فداکاری، ایستادگی کنیم و خود را از ظلم و جور اشغالگران خارج نمائیم. ما در برابر آیندگان و فرزندانمان مسئول هستیم و آزادی را برای انها باید به ارمغان بیاوریم.
امروز ما ملت عرب الاحواز میخواهیم بهار عربی دیگری را آغاز کنیم و برگ زرین دیگری را بر سینه ملل عرب جهان اویزان نمائیم و ثابت کنیم ما فرزندان الاحواز هستیم و الاحواز عربی است و عربی باقی خواهد ماند.
ای فرزندان و نوادگان رسول اکرم(ص)، ای فرزندان فاروق و حیدر کرار و خالد ابن ولید و سعدالقعقاع. ای فرزندان سردار سلمان کعبی و  سردار و شیخ المشایخ شهید خزعل و محی الزیبق و یونس العاصی، ای فرزندان انتفاضه 15 نیسان و ای همرزمان راه حسین ماضی و علی مطوری و محمد علی ساری.
ای فرزندان احواز ، فلاحیه و خفاجیه و حمدیه و السوس. ای فرزندان محمره و عبادان خلفیه و شهرهای ساحلی احواز. با تمام قدرت در ایام که به نام ایام خشم احوازی ( 15 الی 20 آپریل (نیسان) ) نام گرفته است ، به خیابانها بریزید و با تظاهرات و اعتصابات شعار آزادی سردهید و خانه و کاشانه اشغال را ویران نمائید.
مطمئن باشید که صدای شما جهانی خواهد شد و پایه های ظلم و جور اشغالگران ویران خواهد شد و احواز عزیز آزاد خواهد شد.
                                          پایده باد احواز عربی
                                      درود بر شهیدان احوازی
                                   آزاد باد اسیران قهرمان احواز
                                 WWW.ALAHWAZ.COM  
                    مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز                    
                                                 14/04/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر