جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

تظاهرات مردمی امروز ملت عرب در شهرها و روستاهای الاحواز

 طبق گزارش، گزارشگران جبهه دمکراتیک مردمی احواز، امروز 15 آپریل 2013
مصادف با سالروز انتفاضه نیسانیه ، شهر احواز و روستاهای اطراف آن شاهد اعتراضات و تظاهرات مردمی ملت عرب بوده که آزادی سرزمین احواز و پایان بخشیدن به اشغال آن توسط فارسهای اشغالگر را سر دادند.
گزارش شده که این اجتماعات و تظاهرات در منطقه حی الثوره بوده که شب قبل بسیار امنیتی شده و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج حکومت فاشیستی فارس آن را تحت کنترل خود در آورده بودند، ولی جوانان دلیر عرب بدون وحشت از آنها امروز تظاهرات کردند که این موضوع موجب درگیری با نیروهای نظامی حکومت فارس شد.
در این درگیریها یک نفر زخمی و عده ای بازداشت شدند و تا کنون خبری در خصوص تلفات جانی و مکان انتقال بازداشت شدگان اعلام نشده است.
همچنین  در منطقه ملاشیه مردم با بدست گرفتن پلاکاردهائی که منقش به پرچم الاحواز بوده پایان اشغال الاحواز را خواسته و خواستار مداخله سازمانهای حقوق بشر در مورد ظلم وستم فارسها بر ملت عرب احواز شدند و خواستار آزادی بدون قید و شرط اسیران احوازی از زندانهای رژیم ایران شدند. همچنین در پلاکاردهائی از شبکه های عربی وصال،صفا و شبکه تلویزیونی الاحواز ( احوازنا ) جهت اطلاع رسانی و راهنمائی ملت عرب احواز تشکر نمودند.


 

همچنین گزارش شده که از شیوخ عرب ساکن شهر خفاجیه خواسته شده که جلوی تحرکات ملت عرب و مردم تحت طایفه خود را بگیرند و تظاهرات مردم در شهر احواز را محکوم کنند و در غیر اینصورت و عدم همکاری با رژیم فارس آنها را به اداره اطلاعات نظام فاشیستی فارس خواسته و تحت محاکمه قرار میدهند.
WWW.ALAHWAZ.COM

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
2013/04/15

انتفاضه عظیم نیسانیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر