جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۲ خرداد ۱۲, یکشنبه

پیام جبهه دمکراتیک مردمی احواز برای تظاهرات ترکهای ازربایجان جنوبی در مقابل سفارت رژیم اشغالگر ایران در سوئد

دست در دست هم تا اسقاط اشغالگران از سرزمینهای خود
بیش از 88 سال است که ملل تحت ستم در جغرافیای موسوم به ایران در زیر ظلم و ستم و یوغ اشغالگران فارس در زجر و رنج به سر می برند . و در طول این مدت اشغالگران فارس تا توانستند سعی در توهین به ملل تحت ستم کرده و این ملل را کمتر از خود دانسته و انها را به گونه های مختلف مورد تحقیر قرار داده اند . ملل تحت ستم در جغرافیای موسوم به ایران اعم از (ترک ازربایجان جنوبی و عرب الاحواز و بلوچ بلوچستان و کرد کردستان و ترک ترکمنستان ) به این نتیجه رسیده اند که شوونسم فارس دشمن همه انها می باشد و سعی در از بین بردن این ملل دارد و برای این کار دست به هر کار نادرستی می زند همانا که در گذشته دست به اقداماتی بر علیه این ملل زده است .این ملل به خوبی درک کرده اند که باید دست در دست همدیگر گذاشته و در مقابل شوونیسم و اشغالگران فارس ایستادگی کرده تا همه انها به حق تعیین سرنوشت خود رسیده و به حقوق ملی خود دست پیدا کنند. شوونیسم فارس و تا این جغرافیای موسوم به ایران بر پا باشد دست از توهین به ملل غیر فارس نخواهد زد و فکر می کند با این راه می تواند این ملل را سرکوب کرده و انها را از راه خود باز داشته و مسیر مبارزاتی انها را منحرف می کند .ولی باید شوونیستهای فارس بدانند که ملل تحت ستم دست در دست همدیگر گذاشته و برای از بین بردن این جغرافیای موسوم به ایران کوشا هستند .


جبهه دمکراتیک مردمی احواز مواضع خود را در این تظاهرات به این شکل ابراز می دارد.
1:جبهه دمکراتیک مردمی احواز توهین به ملت ترک ازربایجان جنوبی توسط شوونیستهای فارس را محکوم کرده از این شوونیستها می خواهد که از ملت ترک ازربایجان جنوبی عذر خواهی بکند .
2: جبهه توهین به هر ملت در جغرافیای موسوم به ایران توسط شوونیستهای فارس را توهین به خود دانسته و به شدت ان را محکوم می کند .
3: جبهه تاکید بر این دارد که ملل تحت ستم باید همچنان دست در دست همدیگر گذاشته و با محکوم کردن شوونیستهای فارس به مبارزات خود ادامه دهند.
3: جبهه از ملل تحت ستم در جغرافیای موسوم به ایران می خواهد که مبارزات خود را توسعه داده و برای رسیدن به حق تعیین سرنوشت ملل خود به هر گونه تلاشی دست بزنند.

جبهه دمکراتیک مردمی احواز
25.05.2013           
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
www.alahwaz.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر