جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

نماینده سوریه در شورای حقوق بشر سازمان ملل از رژیم اسد جدا شد

دبی-العربیه.نت فارسی
فعالان سوری روز شنبه 11-8-2012 در گزارشی اعلام کردند دانی بعاج نماینده سوریه در شورای حقوق بشر سازمان ملل از رژیم این کشور اعلام جدایی کرده است.
بر اساس گزارش سایت "سیریا نیوز" وابسته به مخالفان بشار اسد ، بعاج رئیس نمایندگی سوریه در شورای حقوق بشر سازمان ملل گفته است که دیگر تمایلی به ادامه ماموریت خود در این سازمان ندارد و روز گذشته استعفای خود را تقدیم رژیم دمشق کرد.

بعاج که از سال 2010 نماینده سوریه در شورای حقوق بشر سازمان ملل بوده ، در تمام جلسه های مربوط به بحران این کشور شرکت کرده بود.

این در حالی است که رژیم سوریه به بمباران شهرها و روستاهای این کشور از جمله حمص ، ادلب و حلب ادامه می دهد.

به گزارش مخالفان در نتیجه بمباران شدید منطقه خالدیه در حمص سوریه و ویرانی یرخی از ساختمان ها تعداد زیادی از مردم کشته یا زخمی شده اند.

مخالفان همچنین گفته اند مواد منفجره بکار رفته در بمباران شهر رستن سوریه ، برای اولین بار مورد استفاده قرار می گیرد.

از سوی دیگر فعالان مخالف اسد تصاویری منتشر کرده اند که نشان می دهد ارتش آزاد شهرک کفر نبل در نزدیکی شهر ادلب را به تصرف خود در آورده اند.

بر اساس گزارش ها تعداد کشته شدگان روز گذشته به 180 نفر رسیده است که 75 تن از این تعداد در شهر حلب جان خود را از دست دادند.

در همین حال ارتش آزاد در بیانیه ای گفته است که بخش هایی از منطقه صلاح الدین و السکری را پس از عقب نشینی موقت ، مجددا تصرف کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر