جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

اطلاعیه جبهه دمکراتیک مردمی احواز بمناسبت شهادت شهروندان عرب احوازی توسط نیروهای اشغالگر ایران

 
انسانهای ازاده جهان
ملل تحت ستم و اشغال دولت ایران
بار دیگر دولت جنایتکار و اشغالگر ایران با اعدام فرزندان دلیر عرب احواز((شهيد قهرمان طه حيدري  وشهيد قهرمان عباس حيدري وشهيد قهرمان عبد الرحمن حيدري  و شهيد قهرمان محمد التميمي و شهيد قهرمان سالم ساری)) چهره کریه و ضد انسانی خویش را اشکارتر کرد. دولت اشغالگر ایران که عاجزتر از همیشه  تاب مقاومت در برابر مبارزات مسالمت امیز و خواسته های بحق انسانی ملی و قانونی ملت عرب احواز را ندارد با تشدید شیوه های سرکوب وجنایت و اعدامهای علنی و سری به خیال خام حاکمان ان قادر است اراده فولادین ملت عرب احواز را بتسلیم وا دارد .ملتی که شیر زنان و مردان ان دهها سال است با جانفشانیهای وسیع و در سخترین شرایط داخلی و منطقه ای و بین المللی وبا امکانی بسیار محدود به مبارزه با اشغالگران پرداخته و در راه ازادی و کرامت انسانی خویش هزاران شهید و اسیر و تبعیدی را نثار نمود.
انسانهای ازاده
دولت اشغالگر ایران با هرنام و نشان نه تنها دشمن ملت عرب احواز - ترک ازربایجان جنوبی- کورد- ترکمن و بلوچ است بلکه دشمن تمامی ازادگان و اندیشه های ازادی طلب و جنبشهای انسانی و مدنی است . دولتهای ایران و حاکمان تروریست وشوونیست ان که دهها سال است بر طبل برتر طلبی وقوم اصلح جهان می کوبند نه تنها حاضر به قبول خواسته های انسانی و بسیار متمدنانه ملل تحت اشغال و ستم در جغرافیای موسوم به ایران نیستند بلکه برای سرکوب این خواستها تا کنون جنایتهای فجیعی درکردستان ؛ احواز؛ ترکمنستان ؛ بلوچستان و ازربایجان جنوبی زدند ؛ اینان نه تنها مدعی  رهبریت ملتهای زیر دست تحت اشغال در جعرافیای ایران دروغی هستند بلکه مدعی رهبریت جهان و جهانیان هستند .وبرای رسیدن به این هدف و غایت ضد بشری و ارتجاعی  دست به هر جنایتی از جمله ساختن بمب هسته ای و خطرناکترین سلاحهای کشتار جمعی دست می زنند.
ملتهای تحت ستم و اشغال شده در جغرافیای موسوم به ایران
ملت عرب احواز با اراده و عزمی راسخ جهت تحقق اهداف انسانی و ملی به مبارزات خویش در تمامی صحنه های داخلی و بین الملل با توسل به قوانین بین المللی تا رسیدن ملت عرب احواز به حق تعیین سرنوشت و تاسیس دولت ملی و مستقل احوازادامه می دهد. مبارزاتی که در ان متحدان اصلی و استراتژيک ما ملل تحت اشغال ایران و تمامی ازادی خواهان جهان هستند.
ملت فارس
جبهه دمکراتیک مردمی احواز بارها و در مناسبات مختلف مواضع خویش را بعنوان یکی از اساسى ترین سازمانهای مبارز ملت عرب احواز اعلام نموده و در این مناسبت تلخ نیر تکرار میکند.
اولا: دولت اشغالگر شما وحاکمان ان ؛ سیاستهای جنایتکارانه ای را در سرزمین اشغال شده احواز طی دهها سال به اجرا گذاشته که هدف ان نابودی یک ملت است ؛ که این با تمامی قوانین بین المللی و ازاد دنیا مخالف است
ثانيا : دولت و حاکمان شما خواسته های بحق انسانی و ملی وقانونی ومسالمت امیز ملت ما رابا شکنجه ؛ سرکوب ؛ اعدام ؛ بیکاری ؛ مصادره اراضی ؛ خشکانیدن رودخانه ها وفقر و فلاکت و بیماری جواب می دهند
ثالثا : دولت و حاکمان و اپوزسیون ان هرگز حاضر نیستدند همراه با جامعه جهانی راههای مسالمت امیز پایان دادن به اشغال را از طریق سازمانهای بین المللی ومراجعه قانونی حل نمایند و تنها راه حل را ادامه کشتن بیگناهان و ازادگان ملت ما می دانند که یقیننا این حل تنها مجوز ادامه خونریزی, نفرت و خشونت بین ملتها است که هرگز ما خواهان ان نبوده و نیستیم .
رابعا: ملت ما برای بازپس گرفتن حقوق ملی و انسانی خویش مبارزه میکند ودرمبارزه به متمدنترین شیوهای بین المملی متوسل شده که همانا راههای مشروع مبارزه با اشغالگران است که توسط شورای امنیت و سازمان ملل دهها سال است که بتصویب رسیده و با توسل به ان ملتهای زیادی به استقلال خویش دست یافتند.
خامسا : ملت ما راههای دفع جنایت و جنایتکاران و متجاوزین را حق مشروع خویش میداند و ازتمامی وسائل وراههای مشروع بین المللی برای حمایت از خویش استفاده خواهد کرد.

در نهایت جبهه دمکراتیک مردمی احواز اعلام میکند که ملت عرب احواز و جوانان جان برکف ان جنایتهای دولت اشغالگر ایران را بدون جواب مناسب نخواهند گذاشت و دولت را مسئول هرنوع تشدید خشونت در احواز اشغالی می داند.

یاد و خاطر شهدای راه ازادی احواز فرخنده و گرامی باد
جبهه دمکراتیک مردمی احواز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر