جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

مناف طلاس: توسط سازمان های امنیتی فرانسه از سوریه خارج شدم

دبی- العربیه. نت فارسی
سرلشکر مناف طلاس روز دوشنبه اعلام کرد سرویس های امنیتی فرانسه به وی کمک کردند تا از سوریه خارج شود.
او که بالاترین مقام نظامی جدا شده از رژیم اسد است در گفتگو با شبکه فرانسوی " بی اف ام" تاکید کرد:" دستگاه های امنیتی فرانسه به من کردند از سوریه خارج شوم و من از آنها تشکر می کنم." سازمان امنیت فرانسه اما در این مورد اظهار نظر نکرده است.

مناف طلاس فرزند وزیر دفاع سابق سوریه و از نزدیکان بشار اسد بود. او در این گفتگو گفت:" از آغاز ماه مارس همزمان با آغاز انقلاب از رژیم جدا شدم. با انقلابیون دیدار داشتم. از همان ابتدا احساس کردم رژیم به همه دروغ می گوید بنابر این از همان آغاز جدا شدم اما در دفتر خودم ماندم."

مناف طلاس ضمن تاکید بر کمک تسلیحاتی به انقلابیون با "هرگونه دخالت خارجی" اظهار مخالفت کرد.

او گفت:" مردم سوریه تاکنون به دستاوردهای زیادی رسیدند. باید به آنه کمک کرد. باید برای آنها اسلحه ارسال کنیم."

وی در پاسخ به سوالی در مورد حضور اسلام گرایان بین مبارزان علیه رژیم تاکید کرد: " آنها اقلیت هستند. آنها 20% بیشتر نیستند. ملت سوریه هیچگاه تندرو نبود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر