جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

كشف بزرگ‌ترین میدان نفت سبک جهان در الاحواز


یکی از بزرگ‌ترین میادین جدید نفت سبک جهان در الاحواز کشف شد. پیش‌بینی می‌شود به زودی جزئيات کشف این میدان عظیم طلای سیاه اعلام شود.
این میدان نفت سبک در جنوب الاحواز قرار گرفته است و جزء میادین مستقل تازه اکتشاف شده و یکی از بزرگ‌ترین اکتشافات نفت سبک جهان در 10 سال گذشته به شمار می‌رود.
یک مقام مسوول در وزارت نفت اشغالگر فارس در گفت‌و‌گو با «مهر» با اعلام اینکه در حال حاضر تمامی فعالیت‌های اکتشافی در این میدان نفت سبک به پایان رسیده است، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود به زودی جزئيات کشف این میدان جدید هیدروکربوری را اعلام شود.

تحليلى از مركز اطلاع رسانى جبهه:
الاحواز با 140 ميليارد احتياطى نفتى يكى از بزرگترين ذخاير نفتى جهان است كه اشغالگران فارس براى تمرير برنامه هاى هسته اى خود , منابع خداداى عربهاى الاحواز را به بهاى ناجيز  فروخته  تا توانسته از اين طريق برنامه غير مسالمت اميز خود را جلو ببرد.
با اكتشاف اين ميادين عظيم نه تنها به سود عرب الاحواز نمى باشد بلكه باعث مهاجرت نيروى انسانى غير بومى به سرزمين الاحواز مى باشد كه اين طرح را دولت اشغالگر از سالها قبل برنامه ريزى كرده است.
به همين دليل و به منظور تغيير تركيب جمعيتى كه نامه ان از دفتر رييس جمهورى وقت جغرافياى به نام ايران  محمد خاتمى درز شد, سران حكومتى اشغاگران در ماه هاى اخير روابط تنگاتنگى با سران كشور روسيه و بخصوص استان استارا خان روسى كه جمعيت ان را غير روس تشكيل مى دهند و سران روسيه طى مدت زمان معينى تركيب جمعيتى را به سود خود (روسى) تغيير دادند.
سران دولت به نام ايران با قرار دادن خطوط هوايى بين الاحواز و استارا خان در روسيه خواهان ان هستند تا از تجربه روسى نيز استفاده كرده باشند.
نماينده به اسم مردم الاحواز (سودانى) در نشست خود در مجلس بيان كردند كه مردم الاحواز نه تنها  از منابع عظيم طبيعى موجود سودى نبردند بلكه عايدى انها فقط دود حاصل از سوخت اين منابع است.
با اين همه ذخاير , اما مردم الاحوازدر شرايط بسيار بدى قرار دارند كه سازمان بهداشت جهانى در گزارش خود احواز را الوده ترين شهر جهان معرفى كرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر