جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

بیانیه جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" بمناسبت سالروز اشغال الاحواز توسط اشغالگران فارس



در سال 1925 دولت مستقل الاحواز به رهبری شهید شیخ خزعل مورد تهاجم همه جانبه مسلحانه  راسیستهای فارس قرار گرفته و بعد ازقتل عام هزاران عرب الاحواز,  دولت مستقل الاحواز  سرنگون و سرزمین عرب الاحواز به اشغال "ایران" در آمد. در پی این اشغال هزاران عرب الاحوازی  زندانی ، شکنجه و تبعید شدند.
اشغالگران فارس با تصاحب منابع عظیم نفتی عرب الاحواز به قدرت تازه اقتصادی و سرمایه کلان دست یافتند . رزیم اشغالگر میدانست که مبارزین ملت عرب الاحواز قطعا برای باز پس گیری سرزمین خود تجدید قوا خواهد کرد وبه همین دلیل  با تبعید عربهای الاحواز از سرزمین مادری خود و اسکان دادن  فارسها در کشور اشغال شده عرب الاحواز، ممنوع کردن زبان عربی و اجباری کردن زبان اشغالگر فارس و فارس سازی منطقه  تمام سعی خود را در تغییر ترکیب ملی الاحواز به کار بستند تا بدین ترتیب مقاومت ملی را از بین برده ، اشغال الاحواز  را ابدی  و حاکمیت خودرا دائمی سازند.
رژیم اشغالگر ایران با چپاول سرمایه ملت عرب الاحواز، ملت عرب را در تنگنای اقتصادی قرارداد  به طوری که صاحبان اصلی این طلای سیاه امروز در بدترین وضع و زیر فقراقتصادی به سر می برند . این در حالی است که  سرمایه حاصله از اشغال الاحواز در مناطق فارس زبان و فارس نشین متمرکز میشود.  و از طرف دیگر رزیم  با توسل به این سرمایه سلاحهای مدرن خریده و با استخدام  هر چه بیشتر نیروهای سرکوب برای در اسارت نگاه داشتن  سرزمینهای اشغالی  و تحمیل سلطه خود تمام توان خود را به کار بسته است.
ولی  با تمامی این ستمها و سیاستهای  ضد بشری  وکوچ دادن های سیاسی اجباری  در مدت نزدیک به نود سال گذشته  مبارزات رهایی بخش ملت عرب الاحواز هر روزه رشد کرده ، شعله ورتر شده و  به تهدید جدی علیه اشغاگران تبدیل شده و با شعارهای استقلال طلبانه  لرزه بر اندام اشغالگران پان ایرانیست و نئوپان ایرانیست انداخته است.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" با درود به مبارزان و شهیدان راه رهای  ملت عرب الاحواز ،  مواضع خودرا به شرح زیر اعلام می کند:
1-     جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" اشغال سرزمین عرب الاحواز توسط اشغالگران فارس را بشدت محکوم کرده و خواستار خروج بی قید و شرط نیروهای اشغالگر فارس از  الاحواز میباشد.
2-    جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" از مجامع بین المللی میخواهد که با فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی رزیم تروریست و اشغالگر ایران را به قبول معاهدات بین الملی مجبور ساخته و به عقب نشینی از سرزمینهای اشغال شده وادار سازند.
3-    جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران"  از مبارزات برحق ملت عرب الاحواز و تمامی ملل و سرزمینهای تحت اشغال "ایران" بر علیه اشغالگران فارس حمایت کرده و آنها را به اتحاد مبارزاتی بر علیه رژیم  اشغالگر فارس  دعوت  میکند.

جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران"
30 آپریل 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر