جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

اعترافى ديگر از طرف نماينده مسولان اشغالگر : احواز شهری پر درآمد اما محروم !!!

نماینده مردم احواز در مجلس با بیان اینکه سود درآمد نفت کشور عاید مردم الاحواز نمی‌شود، افزود : مردم شهر احواز در حالی باید با معضل بیکاری دست و پنجه نرم کنند که به علت غلظت بالای آلاینده‌های نفت، هوای سالمی را نیز تنفس نمی‌کنند.
سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خانه ملت، افزود: فرآورده‌های نفتی از پرمصرف‌ترین مواد شیمیایی در دنیای مدرن امروزبه شمار می‌آیند و به همین دلیل، اهمیت اقتصادی بسیاری دارند. اما سودی که از فروش این محصولات حاصل می‌شود، کمتر به مردم منطقه می‌رسد.
نماینده مردم احواز درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اغلب شهرهای نفت خیزالاحواز که جای جای زمینهایشان، طلای سیاه جاری است محرومیت بالایی دارند و بیکاری در این منطقه بیداد می‌کنند .
وی ادامه داد: با وجود اینکه بخشی ازنفت کشور دراین منطقه تولید می‌شود و عوارض سوء ناشی از صنایع نفتی تاکنون مشکلات و آلودگی زیست محیطی بسیاری الاحواز   به وجود آورده است ولی متاسفانه سهم مردم الاحواز از نفت تنها آلودگی است.
حسینی افزود: یکی از نیازهای اساسی انسان نیاز به کارکردن و تامین معاش است و درصورتی که به این نیاز توجه نشود می‌تواند منشا مشکلات عدیده‌ای برای فرد و اجتماع باشد.
نماینده مردم احواز ادامه داد: نیازهای انسان در شرایطی که فعالیت‌های شغلی محدود و یا وجود نداشته باشد از بین می‌رود که این از خود بیگانگی ناسازگاری‌های روان شناختی و اختلالات روانی را در پی داشته و در نهایت تخریب فردی و اجتماعی را در پی‌دارد.
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس، یادآورشد: دولت باید با یک برنامه‌ریزی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاربردی مشکلات معیشتی مردم الاحواز را برطرف کند این امر موجب می‌شود بسیاری ازآسیب‌های اجتماعی این حوزه انتخابیه  کاهش یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر