جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

فرمانده بسیج خواستار دعای مردم برای تشدید تحریم ها علیه ایران شد


دبی-العربیه.نت فارسی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایران از مردم این کشور خواست برای تشدید تحریم ها دعا کنند.

به گزارش خبرگزاری "ایسنا" نقدی که پنجشنه 3-5-2012در همایش علمی اندیشه مطهر سخن می گفت، اظهار داشت: "تحریم‌ها بزرگترین نعمت برای اقتصاد ماست و ما باید در هر نماز دعا کنیم که تحریم‌ها روز به روز عمیق‌تر شود چراکه این تحریم‌ها باعث پیشرفت ما شده است. به طور مثال بنزینی که تا سی سال پس از انقلاب همچنان نصف بیشتر آن از خارج وارد می‌شد،‌ چگونه شد که تصمیم گرفتیم و توانستیم ظرف یک سال آن را در داخل تولید کنیم. به این دلیل است که در این زمینه ما را تحریم کرده‌اند."


ایران به خاطر برنامه های اتمی اش، در معرض تحریم های بین المللی قرار گرفته است. تا کنون بانک مرکزی و صنعت نفت ایران آخرین بخش هایی هستند که از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا، در معرض تحریم قرار گرفتند.


فرمانده نیروهای بسیج ایران همچنین گفت: "تلاش در جهت توجه به تولید داخلی جزو لاینفک مبارزه با دشمن است و انجام ندادن آن به عبارتی مانند فرار از جبهه است."


او همچنین اظهار کرد: "چگونه است که علی‌رغم این همه توهین و تحریم باز جنس خارجی می‌خریم. این مساله باید فرهنگ‌سازی شود و نسبت به آن غیرت داشته باشیم. برای کنترل گرانی نباید به حربه واردات دست زد بلکه باید علل آن را برطرف ساخت."


محمد رضا نقدی به اقدام های غرب علیه ایران پرداخت و گفت: "دشمن به یقین رسیده است که با کار نظامی‌گری نمی‌تواند کاری از پیش ببر، در کار سیاسی هم خیلی تلاش کردند جنگ خیابانی، اغتشاش و زنجیره‌ای از ناامنی‌ها را به وجود آورند، اما این‌ها نیز جواب ندادند و امروز تمام زور خود را جمع کرده‌اند تا در عرصه اقتصادی کارشان را دنبال کنند. ما امروز باید هم پاسخگوی آزادیخواهان جهان باشیم و هم جواب تهدیدها را بدهیم و هم جواب مهم‌ترین نیاز داخل کشور یعنی بیکاری را."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر